Hop til indhold

Søndags gåtur på Avnø


Gæst Dipy
 Share

Recommended Posts

Vi havde simpelthen bare alletiders gåtur i dag ude på Avnø. Vi gik fra flyvetårnet og ud til Shelterne i Nokkeskoven, der var dejligt vindstille og vandet var fuldstændig blikstille. Desværre så vi ingen sæler, som der ellers er mange af i området. Det er natur for alle pengene - desværre skal vovse dog være i snor.

 

Lidt billeder fra dagen, forringet billedkvalitet pga. fedtfingre på mobillinsen:(

ad6173a0-810a-4b88-8424-db195c61aa16.jpg

Vandhunden Bosley

07db5dac-9dfb-45fc-abc0-4e82e244386f.jpg

Mor her skulle lige ud på en række sten for at få et bedre billede af vovsen, og fik overbalance og sop i den ene støvle:pift:

1ff27445-9422-4a88-a3db-26bf04423fdd.jpg

Min store søn med Bosley

2dd6e248-3b1f-4f32-aac0-f34d3489d239.jpg

Min lille søn med Bosley og udsigt over Avnø fjord og over til Knudshoved Odde - som også er et skønt sted at gå med hunden :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han sød :lun:

 

Havde i haft en længere snor, så tror jeg han var fortsat ud i vandet :mrgreen:

 

Jeg er heller ikke i tvivl om at vi får det sjovt til sommer når vandet er mere tempereret :mrgreen: og vi kan traske med ud i vandet. Men tro mig det var for koldt også bare for min ene fod:lol:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er heller ikke i tvivl om at vi får det sjovt til sommer når vandet er mere tempereret :mrgreen: og vi kan traske med ud i vandet. Men tro mig det var for koldt også bare for min ene fod:lol:.

 

 

Glæder mig til sommer, så vil jeg nemlig gerne se et billed af en rigtig gennemblødt lille berner :blink:

 

Hvis i tilfældigvis får taget sådan et :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæder mig til sommer, så vil jeg nemlig gerne se et billed af en rigtig gennemblødt lille berner :blink:

 

Hvis i tilfældigvis får taget sådan et :mrgreen:

 

Ja nu er det jo også hele 5 dage siden jeg postede billeder af min plask våde Berner....men derfor har du selvfølgelig lov at glæde dig til nogle strand billeder også :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja nu er det jo også hele 5 dage siden jeg postede billeder af min plask våde Berner....men derfor har du selvfølgelig lov at glæde dig til nogle strand billeder også :mrgreen:

 

 

 

Men nu er han ligesom ældre til sommer :blink:

Desuden er der stor foreskel fra en svømmetur i hal til en våd hund på en solskins dag :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men nu er han ligesom ældre til sommer :blink:

Desuden er der stor foreskel fra en svømmetur i hal til en våd hund på en solskins dag :lun:

 

Nu skrev du jo ikke lige noget om at det skulle være en gammel våd Berner :mrgreen:. Åh ja hvor vi glæder os til sol og sommer, så skal vi iøvrigt også prøve at have ham med på kajaktur - det bliver spændende om han bliver i kajakken!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ooooooooooooorhhhh DET var noget i alle sammen kunne blive våde af :mrgreen:

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Ja da men nu er det jo ikke en kapkajak vi har tænkt os at stoppe en Berner i vel. Derimod en toer med et stort hul i midten - vi har roet mange ture med vores yngste i det miderste rum og han har flere gange hængt noget ud over siden uden at vi er kæntret af den grund.

Men vi kalkulerer da med at ro kystnært og måske skulle ind og hente vores hund derinde. Vi ved jo nu at han svømmer så ganske udemærket :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...