Besvaret December 31, 200817 år comment_102097 På eftermiddags turen igår mødte vi cockeren kenzo og de to drenge løb og hyggede sig. Kenzo-mor, fortæller så at hun havde mødt beagle-hvalpen og de havde stået og snakket sammen...Beagle-far fortæller så rigtig glad om hans møde med den store røde og helt fantastisk søde hund de havde mødt dagen efter hvalpen var blevet klippet i øret af en anden hund. Kenzo-mor har så sagt, nåh du mener Lexus! :lol: Det korte af det lange er at hvalpen har det rigtig godt og har tilsyneladen ingen psykiske mén efter "klipningen":klap: Rapporter
Besvaret December 31, 200817 år comment_102108 Dejligt nyt og fedt med ros til Lexus, så må du da være ved at lette:mrgreen: Rapporter
Besvaret December 31, 200817 år comment_102112 Dejligt nyt og fedt med ros til Lexus, så må du da være ved at lette:mrgreen: Det er jeg:mrgreen: Jeg skal bare lige have fundet stålbørst og rustfjerner til mine vinger og glorie, så er jeg flyvende:engel::lol: Rapporter
Besvaret December 31, 200817 år comment_102204 Det er jeg:mrgreen: Jeg skal bare lige have fundet stålbørst og rustfjerner til mine vinger og glorie, så er jeg flyvende:engel::lol: det kan jeg godt forstå :5up: Rapporter
Besvaret Januar 1, 200917 år comment_102317 Ej, hvor er det godt at høre Og du har god grund til at være stolt af Lexus og dig selv, I har begge gjort et super flot arbejde :5up: Rapporter