Gæst Dogue1 Skrevet December 31, 2008 Rapporter Share Skrevet December 31, 2008 På eftermiddags turen igår mødte vi cockeren kenzo og de to drenge løb og hyggede sig. Kenzo-mor, fortæller så at hun havde mødt beagle-hvalpen og de havde stået og snakket sammen...Beagle-far fortæller så rigtig glad om hans møde med den store røde og helt fantastisk søde hund de havde mødt dagen efter hvalpen var blevet klippet i øret af en anden hund. Kenzo-mor har så sagt, nåh du mener Lexus! :lol: Det korte af det lange er at hvalpen har det rigtig godt og har tilsyneladen ingen psykiske mén efter "klipningen":klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 31, 2008 Rapporter Share Besvaret December 31, 2008 Dejligt nyt og fedt med ros til Lexus, så må du da være ved at lette:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret December 31, 2008 Rapporter Share Besvaret December 31, 2008 Dejligt nyt og fedt med ros til Lexus, så må du da være ved at lette:mrgreen: Det er jeg:mrgreen: Jeg skal bare lige have fundet stålbørst og rustfjerner til mine vinger og glorie, så er jeg flyvende:engel::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret December 31, 2008 Rapporter Share Besvaret December 31, 2008 Det er jeg:mrgreen: Jeg skal bare lige have fundet stålbørst og rustfjerner til mine vinger og glorie, så er jeg flyvende:engel::lol: det kan jeg godt forstå :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2009 Ej, hvor er det godt at høre Og du har god grund til at være stolt af Lexus og dig selv, I har begge gjort et super flot arbejde :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts