Gæst mille07 Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Jeg er så ked af det på Milles vegne, og gruer for næste år. Mille var sidste år (hendes første år) ikke bange overhovedet for skyderiet. Og har indtil nytårsaftensdag heller ikke reageret overhovedet på det i år. Men så ville skæbnen altså, at manden var ude og gå med Mille sidst på eftermiddagen, og der lander en raket, der springer i hækken kort bag ved dem. Raketen var selvfølgelig vildfarende, og vi kan jo i princippet bare være glade for, at den ikke ramte nogen af dem. Manden blev selvfølgelig forskrækket og Mille blev fuldstændig panikslagen. Det resulterede i at Mille hele aftenen lå krøllet sammen, gispende og rystende og ville hverken spise, drikke eller tisse. Vi var hjemme ved mine forældre og deres schæfer reagerer slet ikke på det, men heller ikke det kune berolige Mille. Hun var bare bange. Dagen efter var hun som hun plejer, men reagerede noget på skyderiet ved at gemme sig. Men kunne afledes ret hurtigt. Så nu er det i kloge hoveder må hjælpe. Er løbet kørt nu for Mille? Er det piller og bedøvelse hvert år resten af hendes liv? Eller hvad pokker gør vi? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Januar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 Jeg er så ked af det på Milles vegne, og gruer for næste år. Mille var sidste år (hendes første år) ikke bange overhovedet for skyderiet. Og har indtil nytårsaftensdag heller ikke reageret overhovedet på det i år. Men så ville skæbnen altså, at manden var ude og gå med Mille sidst på eftermiddagen, og der lander en raket, der springer i hækken kort bag ved dem. Raketen var selvfølgelig vildfarende, og vi kan jo i princippet bare være glade for, at den ikke ramte nogen af dem. Manden blev selvfølgelig forskrækket og Mille blev fuldstændig panikslagen. Det resulterede i at Mille hele aftenen lå krøllet sammen, gispende og rystende og ville hverken spise, drikke eller tisse. Vi var hjemme ved mine forældre og deres schæfer reagerer slet ikke på det, men heller ikke det kune berolige Mille. Hun var bare bange. Dagen efter var hun som hun plejer, men reagerede noget på skyderiet ved at gemme sig. Men kunne afledes ret hurtigt. Så nu er det i kloge hoveder må hjælpe. Er løbet kørt nu for Mille? Er det piller og bedøvelse hvert år resten af hendes liv? Eller hvad pokker gør vi? Det p.... fyrværkeri laver så meget skidt, at jeg snart håber det bliver helt forbudt. Jeg vil anbefale jer at kontakte en adfærdsbehandler hurtigst muligt og få sammensat et behandlingsprogram samt får startet en efterchokbehandling. Lydskræk KAN trænes væk, men det tager tid, så start hurtigst muligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts