guanomo Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Ja så faldt årets første sne her og det skulle cujo jo selvfølgelig kigge nærmere på 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 4, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2009 Hahaha, hvor er han søde, løber rundt og slikker på sneen, eller spiser han sneen? Jeg tror Cujo tænker "mums, det vil jeg gerne have noget mere af" Han er en sveske. Har ham og Hjalte så leget i sne? Og hvor er videoen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 4, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2009 Hvor er han bare sød, det er lige som at se et lille barn når den første sne falder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2009 Hahaha, hvor er han søde, løber rundt og slikker på sneen, eller spiser han sneen? Jeg tror Cujo tænker "mums, det vil jeg gerne have noget mere af" Han er en sveske. Har ham og Hjalte så leget i sne? Og hvor er videoen Hjalte gad ikke ud, han havde fået nok sne bag på cyklen ned til jem og fix Han blev i lænestolen med sin mor under et tæppe :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 4, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2009 Hjalte gad ikke ud, han havde fået nok sne bag på cyklen ned til jem og fix Han blev i lænestolen med sin mor under et tæppe :5up: Æv, den video havde ellers garanteret været helt perfekt Dåååhme kedelige hjalte :megaked: Nå okay, tilbage til at være lidt voksen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts