Hop til indhold

Hvalpe søges - måske!


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Gæst Aussies for ever

Min dejlige Emmy pige blev parret for sit sidste kuld for snart to mdr. siden ... men men men intet tydede på at hun var drægtig ... også alligevel begyndte jeg at undre mig for et par dage siden, 1½ uge før forventet fødsel.

Så idag tog jeg til dyrlægen med hende og fik en rimelig hurtig tid til en drægtighedsundersøgelse.

Hun følte på hende og trykkede og trykkede - og trykkede så lidt mere og sagde så "jeg er lidt bekymret, jeg kan mærke en udposning på livmoderen, men det følels ikke som en hvalp. Jeg vil meget gerne have lov at forære dig et røngtenbillede hvis jeg må?"

"Nu gør du mig altså rigtig nervøs" kom jeg til udbryde.

 

Men heldigvis var der ikke noget galt med min musling - hun var drægtig ... men kun med en enkelt stor hvalp!

 

Dyrlægen kunne love at den var i live eller ville være det efter fødslen ... men hvis den er (7,9,13 - bank under bordet!) er der så nogle som ligger inden med hvalpekuld i ca. samme alder, måske lidt ældre, som den kan lege med og lære at være en hvalp sammen med?

Forventet fødsels er den 14 januar.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom til at tænke på endnu et sted jeg ville kontakte.. Nemlig de lokale dyrlæger. Men jeg ville vente til tæven havde født og så ringe og forklare dem situationen. Det er tit at folk kommer med et helt hvalpekuld de vil have aflivet lige efter fødslen.. Men så er problemet at du kommer til at "hænge" på et par blandingshvalpe som du så også skal finde gode hjem til..

Link til indlæg
Del på andre sites

Min dejlige Emmy pige blev parret for sit sidste kuld for snart to mdr. siden ... men men men intet tydede på at hun var drægtig ... også alligevel begyndte jeg at undre mig for et par dage siden, 1½ uge før forventet fødsel.

Så idag tog jeg til dyrlægen med hende og fik en rimelig hurtig tid til en drægtighedsundersøgelse.

Hun følte på hende og trykkede og trykkede - og trykkede så lidt mere og sagde så "jeg er lidt bekymret, jeg kan mærke en udposning på livmoderen, men det følels ikke som en hvalp. Jeg vil meget gerne have lov at forære dig et røngtenbillede hvis jeg må?"

"Nu gør du mig altså rigtig nervøs" kom jeg til udbryde.

 

Men heldigvis var der ikke noget galt med min musling - hun var drægtig ... men kun med en enkelt stor hvalp!

 

Dyrlægen kunne love at den var i live eller ville være det efter fødslen ... men hvis den er (7,9,13 - bank under bordet!) er der så nogle som ligger inden med hvalpekuld i ca. samme alder, måske lidt ældre, som den kan lege med og lære at være en hvalp sammen med?

Forventet fødsels er den 14 januar.

 

Ellers så kunne du evt tjekke, om andre måske stod i den omvendte situation end din - at de havde et kuld hvalpe, men ingen tæve til at opfostre dem... Dette kunne også være en mulighed... Og så kan du beholde din tæve og hvalp hjemme... Og hvis du alligevel havde regnet med et kuld på det tidpunkt i første omgang... såå... :blink: :engel: :blink:

 

Bare lige en tanke :blink:

 

Krydser fingre for, at alt går problemfrit :5up: ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...