Hop til indhold

stor ruhåret race?


Gæst donau
 Share

Recommended Posts

Det er stereotypt præsenteret, men ikke oplevet. De fleste af os ved meget vel, at man hurtigt får en idé om, hvordan andre holder hunde hjemme hvis man har set ejere og hunde interagere.

 

Desuden gætter jeg på, at vi alle har en idé om, hvordan de forskellige racer er og fungerer. Det havde været stereotypt at påstå pudlen var problemet, fremfor, som tidligere, at påpege at det nok var nogle ejerskabte eksempler, de fleste af os har oplevet som repræsentanter for racen.

 

- lover i øvrigt fra NU af, at lægge låg på mig selv, og ikke bidrage med flere liggyldigheder til denne tråd.

 

Nu er det jo pudlens klipning, du kritiserer, og jeg kan egentlig ikke se, at det er noget problem. Det er jo en kosmetisk ting, som man kan vælge efter egen smag og få lavet om ved næste klipning, hvis man ombestemmer sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious
Den portugisiske vandhund er også allergivenlig, rigtig dejlig type hund, og okay stor. Den kan jeg godt anbefale.

 

Bantus

 

Ja, vandhunden er ret fin :oops: !

Jeg så en i løve-klip forleden i fjernsynet. Normalt er jeg ikke så meget til klipninger, men det her så faktisk ret godt ud :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...