Camilla Jensen Skrevet December 3, 2024 Rapporter Share Skrevet December 3, 2024 Hej til forældre med børn i alderen 7-16 år! Jeg har udarbejdet et spørgeskema, der undersøger børns tøjforbrug i forbindelse med min afsluttende projektrapport. I den sammenhæng, har jeg behov for nogle respondenter, der vil besvare mit spørgeskema. Jeg håber du vil hjælpe. Spørgeskemaet er naturligvis anonymt og svarene vil også forblive fortrolige. Spørgsmålene er udarbejdet således, at jeg gerne vil have dig forældre til at besvare spørgeskemaet baseret på dit barn/børns vegne ud fra hvad de tænker/ har af holdningerne til tøj. I enkle tilfælde ønsker jeg også din holdning, men det vil oplyses i spørgeskemaet, hvis det er nødvendigt. Spørgeskemaet er hverken reklame eller noget, men bare en simpel projektopgave. Tak på forhånd. Link: https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=VW6Y992QSP9P Med venlig hilsen Camilla Jensen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts