Hop til indhold

Hundepasning i kbh


Gæst Marie Svane
 Share

Recommended Posts

Gæst Marie Svane

Hej alle :-)

 

Jeg har kigget lidt rundt omkring, og synes ikke rigtig der er noget pasning i kbh området.

 

Derfor ville jeg gerne tilbyde en hundepasning, i min lejlighed hos mig, min roomie og min lille hund selvfølgelig.

Det skal dog helst være en lille race da det ville være synd at sætte en større race ind i en lejlighed. Jeg har selv en Chihuahua på 9 måneder nu, hun er en frisk lille en. Men kunne godt bruge noget selvskab.

 

Selvfølgelig vil vi passe godt på din lille skattebasse, med flere gåture om dagen ned ved vandet, hvor der er græs til at løbe lidt rundt på ;-)

Det skal være en god oplevelse for dig og din hund :-)

 

Jeg håber der er nogle der ville tage imod tilbudet :-)

 

Mvh Marie Svane og Angel :engel::vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 7 months later...
  • 5 months later...
  • 11 months later...
  • 1 year later...
Hej alle :-)

 

Jeg har kigget lidt rundt omkring, og synes ikke rigtig der er noget pasning i kbh området.

 

Derfor ville jeg gerne tilbyde en hundepasning, i min lejlighed hos mig, min roomie og min lille hund selvfølgelig.

Det skal dog helst være en lille race da det ville være synd at sætte en større race ind i en lejlighed. Jeg har selv en Chihuahua på 9 måneder nu, hun er en frisk lille en. Men kunne godt bruge noget selvskab.

 

Selvfølgelig vil vi passe godt på din lille skattebasse, med flere gåture om dagen ned ved vandet, hvor der er græs til at løbe lidt rundt på ;-)

Det skal være en god oplevelse for dig og din hund :-)

 

Jeg håber der er nogle der ville tage imod tilbudet :-)

 

Mvh Marie Svane og Angel :engel::vinken:

 

Hej Marie Svane

Jeg er interesseret i at få passet min hund fra onsdag til onsdag. Er det noget du kan? Han er en blanding af chihuahua og dværgpincher og vejer ca 8 kg. Vi bor på Nørrebro. Kontakt mig på 27sytten 1001.

hilsen Kristian

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...