Hop til indhold

Ven søges.

Gæst Gryper
 Share

Recommended Posts

Hej alle.

Vi er lidt misundelige på alle damerne vi møder der går tur sammen med deres hunde. :(

Derfor søger vi en tur/lege-kammerat at mødes med.

Lidt om os:

Jeg er en ung frisk pige på 23 år, jeg bor sammen med min kæreste på Vesterbro. Sammen har vi Harley på 16 mdr.

Harley er en blanding af labrador, amstaff og bullmastiff. Han er en rigtig dejlig, kærlig og glad hund. Han elsker alle hunde og vil lege med alle vi møder på vores vej.

Vi søger:

En hund der kan følge med Harley's tempo - han er en aktiv hund, og har derfor brug for en lidt yngre hund eller en hund med ungt sind der gider at lege med ham.

Størrelse og race er ligemeget, men det er nok en fordel hvis de er nogenlunde på samme størrelse (Harley vejer 22 kg), da han godt kan virke lidt voldsom hvis den anden hund er for lille. Han har dog venner vi møder på vores vej i alle størrelser og aldre.

Det er ligemeget for os om det er en hanhund eller en tæve, han kan med begge dele. Her skal det dog lige nævnes at Harley ikke er kastreret, og gerne lige skal se om han kan bestemme (lægger poten på skulderen). Skulle han blive sat på plads af den anden hund acceptere han det og vil derefter bare lege.

Vi bor på Vesterbro tæt ved søerne, så vores ture går ofte rundt om disse eller til Søndermarken - det ville være lettest hvis vi kunne mødes i området. Ellers har vi bil...

Håber det var info nok - ellers bare skriv og spørg! :-)

- Gry og Harley

Link til indlæg
Del på andre sites