Hop til indhold

Cujo på løbetur i haven + "gemmeleg"

guanomo
 Share

Recommended Posts

nu igen tænker i nok :mrgreen::mrgreen:

men ja lidt video med cujo, først en af hans ture rundt i haven, den tager han gerne et par gange før der kommer stort :roll:

Hvis det skal gå rigtigt stærkt, sætter han så "hårdt" af at han hopper et par gange på bagbenene ligesom en motorcykle :mrgreen: ser vildt sjovt ud han hopper lidt før forbenene røre jorden og SÅ kommer der fart på ...wrooom.

den anden video forsøger jeg at kaste frisbee, men den bliver gemt og han vil ikke af med den igen :mad:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hyper hund :mrgreen:

Vildt, som han bare tramper afsted med 120 i timen, vrrrrummm wrrrummm :mrgreen:

ja der kommer sku knald på, det er lige så bagelen hænger fast i jorden, tror slet ikke han er klar over at hans krop ikke er bygget til at løbe stærkt, eller han har i hvert fald ikke en yndefuld teknik ligesom de der væddeløbs jeg ikek kan huske navnet på :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja der kommer sku knald på, det er lige så bagelen hænger fast i jorden, tror slet ikke han er klar over at hans krop ikke er bygget til at løbe stærkt, eller han har i hvert fald ikke en yndefuld teknik ligesom de der væddeløbs jeg ikek kan huske navnet på :roll:

Mynder :blink:

Eksempler: Whippet, saluki, greyhound.

Skøre Cujo altså :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

nu igen tænker i nok :mrgreen::mrgreen:

men ja lidt video med cujo, først en af hans ture rundt i haven, den tager han gerne et par gange før der kommer stort :roll:

Hvis det skal gå rigtigt stærkt, sætter han så "hårdt" af at han hopper et par gange på bagbenene ligesom en motorcykle :mrgreen: ser vildt sjovt ud han hopper lidt før forbenene røre jorden og SÅ kommer der fart på ...wrooom.

den anden video forsøger jeg at kaste frisbee, men den bliver gemt og han vil ikke af med den igen :mad:

Tak :kys:

Cujos numse er også liiiiiiiiige ved at overhale ham når han starter med at løbe!

Og helt ærligt, ville du dele noget helt vildt sjovt legetøj med andre måske? :mrgreen:

Cujo er en lille smuksak :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites