Hop til indhold

Provokerende snu møghund


Aslan
 Share

Recommended Posts

Eller bare langsom ejer............ :mrgreen:

 

 

Når Aslan gøede, åbnede vi døren og fløjtede, nogen gange kom han ind og andre gang kunne han kigge på os, gø en gang og så elles løbe om til sit gø-sted og gø videre :evil:

 

Og hvor har vi prøvet at være interessante og nogen gange har det virket og andre ikke.

Dette i perioder.

 

Så i dag, lavede han nummeret igen, men da folk er på arbejde tænkte jeg "what the heck" :mrgreen: Nu får han sq lov at gø igennem (ja ja )

Så jeg gemte mig inden for så jeg lige akkurat kunne se ud af vinduet, her er hvad der skete:

 

ASlan gøede, Aslan kom hen for at se om jeg kom ud.

Aslan stod stille gøede to gange og afventede om jeg kom.

Da jeg ikke kom gentog han denne situation to gange mere, uden af jeg reagerede og så stak han snuden i jorden, "skuffet udtryk i øjnene" og nullerede rundt i haven :mrgreen:

 

Nu er jeg - langsomme- ejer jo begyndt at tænke lidt, for i mine øjne kunne jeg jo godt se hvad han ville opnå (måske jeg menneskeliggøre min hund, men bær over med mig). Han venter på at jeg kommer ud, når jeg kommer ud, løber han om og gør videre.................

 

Så hvad gør jeg nu? Lader jeg ham gø, når han forventer jeg kommer ud?

Det er ikke fordi hans gøen egentlig er særlig meget. Størstedelen er efter at det er blevet mørkt :oops:

Er en hund lidt ligesom et barn, at den skal indse at den ikke får noget ud af dens handling :shock: ???

Link til indlæg
Del på andre sites

Er en hund lidt ligesom et barn, at den skal indse at den ikke får noget ud af dens handling :shock: ???

 

Præcis :5up: :roll:

 

Hvis du sætter gø på "ignore" så forvent, at han i en periode gør mere end normalt, før han finder ud af at stoppe - giver du efter efter lidt tid, har du bare gjort "problemet" værre :???:

 

Så enten lære du at leve med at han fra tid til anden gør ,eller også må du acceptere, at det bliver værre før det bliver bedre :neutral:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...