Gæst lopov Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 (rettet) jeg er 21 år og har haft hund hele mit liv... lige indtil i sommers. nu savner jeg sådan omgangen med hunde, men det er ikke altid så let lige at stoppe folk på gaden og spørge om man må lufte deres hund engang imellem. derfor prøver jeg her, håber der er nogen som kunne bruge lidt hjælp, eller aflastning, når hverdagen måske ikke altid rummer plads til timelange gåture , eller nogen som gerne vil "låne" mig deres hund i bytte for en dejlig afslappet hund bagefter jeg søger ikke nødvendigvis nogen som har brug for en hundelufter, men bare nogen der godt kunne tænke sig at hunden ville kunne lide den ekstra ugentlige gå tur fx derimod er jeg også frisk på en mere fast aftale hvor du kan regne med mig i situationer der er brug for hjælp, der vil så muligvis ville være snakke om en mindre hyre, men ellers ikke håber der finsdes en lille - stor hund der har lyst til et nyt menneskeligt bekendtskab, enten i nærheden af nordvest kbh (2400) eller min skole på frederiksberg ?? vh louise Redigeret Januar 17, 2009 af lopov Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lopov Besvaret Januar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2009 håber stadig der findes en hund derude:) en hundeven for mig vil også give mulighed for weekend pasninger evt, hvis du skal væk fra hjemmet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2009 Ej hvor bor du bare i den forkerte ende af landet Men pøj pøj med det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lopov Besvaret Januar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2009 takker ellers en sød "bette" hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Render Besvaret Januar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2009 Hold da op, du må da være guld værd for dem, der bor tæt på dig... :5up: Desværre bor jeg i den mørke del af Jylland, men mon ikke snart der melder sig nogle, du er da guld værd.. :banan: Pøj pøj med det, og held og lykke med studierne.. :bigsmile: Tikde´s mor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lopov Besvaret Januar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2009 uh det lyder velkendt . . . altså den mørke del krydser fingre og tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Render Besvaret Januar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2009 Ok, der er måske ligefrem en vendelbo gemt i dig???? Tilde´s mor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lopov Besvaret Januar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2009 hehe hedder jo faktisk Vindelbo, godt nok med I men det er eftersigende en præst for mange år tilbage der stavede forkert Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maria&kenni Besvaret Januar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2009 jeg er 21 år og har haft hund hele mit liv... lige indtil i sommers. nu savner jeg sådan omgangen med hunde, men det er ikke altid så let lige at stoppe folk på gaden og spørge om man må lufte deres hund engang imellem. derfor prøver jeg her, håber der er nogen som kunne bruge lidt hjælp, eller aflastning, når hverdagen måske ikke altid rummer plads til timelange gåture , eller nogen som gerne vil "låne" mig deres hund i bytte for en dejlig afslappet hund bagefter jeg søger ikke nødvendigvis nogen som har brug for en hundelufter, men bare nogen der godt kunne tænke sig at hunden ville kunne lide den ekstra ugentlige gå tur fx derimod er jeg også frisk på en mere fast aftale hvor du kan regne med mig i situationer der er brug for hjælp, der vil så muligvis ville være snakke om en mindre hyre, men ellers ikke håber der finsdes en lille - stor hund der har lyst til et nyt menneskeligt bekendtskab, enten i nærheden af nordvest kbh (2400) eller min skole på frederiksberg ?? vh louise Ihh hvor er det dejligt at der findes folk som dig. Vi står for at skal have en dejlig finsk lapphunde hvalp til april, Så det vil ikke blive i den første tid hvis det var, men måske kunne vi da sagtens bruge dig senere hen.. Vi bor selv på amager. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lopov Besvaret Januar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2009 lyder spændende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sussilue Besvaret Marts 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2009 jeg er 21 år og har haft hund hele mit liv... lige indtil i sommers. nu savner jeg sådan omgangen med hunde, men det er ikke altid så let lige at stoppe folk på gaden og spørge om man må lufte deres hund engang imellem. derfor prøver jeg her, håber der er nogen som kunne bruge lidt hjælp, eller aflastning, når hverdagen måske ikke altid rummer plads til timelange gåture , eller nogen som gerne vil "låne" mig deres hund i bytte for en dejlig afslappet hund bagefter jeg søger ikke nødvendigvis nogen som har brug for en hundelufter, men bare nogen der godt kunne tænke sig at hunden ville kunne lide den ekstra ugentlige gå tur fx derimod er jeg også frisk på en mere fast aftale hvor du kan regne med mig i situationer der er brug for hjælp, der vil så muligvis ville være snakke om en mindre hyre, men ellers ikke håber der finsdes en lille - stor hund der har lyst til et nyt menneskeligt bekendtskab, enten i nærheden af nordvest kbh (2400) eller min skole på frederiksberg ?? vh louise Hej Louise Er Ishøj for langt væk ?? Der kunne være tale om en fast aftale. Har 2 Engelske cocker spaniel. Mvh Sandie (har lige registreret mig som bruger for at skrive til dig, håber at jeg gør det rigtigt) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Biddie Besvaret Marts 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2009 Hej, Synes du, Hørsholm er for langt væk? Jeg har to Aussier, som godt kunne bruge en hyggetante ind imellem. Gerne mod (rimelig) betaling. Der er grønne lufteområder om hjørnet, og mulighed for overnatning, hvis du har mod på weekendpasning et par gange om året. 150S og 500S går næsten til døren, og kystbanen er heller ikke så langt væk. Mvh Birgit Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lopov Besvaret Maj 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2009 Hej sandie og birgit både ishøj og hørsholm er ret langt væk. kunne godt overveje weekend pasning, men det er igen bare så langt væk at det vil være lidt besværligt at blive sat ind i tingene. beklager... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nanett Besvaret Maj 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2009 Hvor er det dog et sødt tilbud! Jeg håber at en sød vuffer finder dig Hyggetanter er da en fantastisk ting. Selv bor jeg på Fyn, men du er da stadig velkommen til at tage forbi ' Held og lykke med det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MM76 Besvaret December 8, 2009 Rapporter Share Besvaret December 8, 2009 Er du stadigvæk interesseret i hundeluftning? Vores lille familie søger een der kan gå tur med vores trøffelhund, gerne omkring middagstid et par dage om ugen. Bor i 1854 Fberg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lopov Besvaret December 10, 2009 Rapporter Share Besvaret December 10, 2009 Hej, ja jeg er stadig interesseret, sendte dig en sms i går, men kan være nummeret var forkert ? vh louise Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst luntehunden Besvaret Februar 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2010 Hej Louise Vi har en dansk/svensk gårdhund på 6 år. Han er sød, glad og en sjov hund. Elsker mennesker og at gå ture. Bor i Tietgensgade, Kbh V ca. 10 min.på cykel fra Landbohøjskolen. Hvis du har lyst til at hygge lidt, gå ture med ham engang imellem må du gerne det. Mvh Steffen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2010 (rettet) Nu skriver du weekend pasning, jeg har set at der er en herinde som leder efter en som kan passe deres d/s i 10 dage, i påsken tror jeg. Her: http://www.hunde-forum.dk/kennel-hundepension/13413-hundepasning-og-luftning-tilbydes-i-kbh-k.html#post343461 Redigeret Februar 19, 2010 af Buddha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lopov Besvaret Februar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2010 Hej sandie umiddelbart er det noget langt væk her fra nord vest af desværre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nina Lak Besvaret Marts 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2010 Hej Louise! Jeg bor i Brønshøj, 2700, og er den heldige ejer af en hvid pomeranier, Hannibal, som elsker at gå tur. Dit tilbud er jo SUPER FANTASTISK. Er du intereseret, har jeg hunden, til en tur, når du har lyst. V.h. Nina og hannibal Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MariePylaia Besvaret Marts 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2010 Jeg bor også i NV, og har selv søgt efter det samme som du. Jeg har så endelig fundet en - hun bor i NV også, og med en sød sød sød Labrador Retriever på 9 år. Nu skal jeg så ud og rejse i en længere periode, og kan desværre ikke hygge om denne hund. Hvis det kunne være noget, kan jeg jo give dit info til hende? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2010 jeg er 21 år og har haft hund hele mit liv... lige indtil i sommers. nu savner jeg sådan omgangen med hunde, men det er ikke altid så let lige at stoppe folk på gaden og spørge om man må lufte deres hund engang imellem. derfor prøver jeg her, håber der er nogen som kunne bruge lidt hjælp, eller aflastning, når hverdagen måske ikke altid rummer plads til timelange gåture , eller nogen som gerne vil "låne" mig deres hund i bytte for en dejlig afslappet hund bagefter jeg søger ikke nødvendigvis nogen som har brug for en hundelufter, men bare nogen der godt kunne tænke sig at hunden ville kunne lide den ekstra ugentlige gå tur fx derimod er jeg også frisk på en mere fast aftale hvor du kan regne med mig i situationer der er brug for hjælp, der vil så muligvis ville være snakke om en mindre hyre, men ellers ikke håber der finsdes en lille - stor hund der har lyst til et nyt menneskeligt bekendtskab, enten i nærheden af nordvest kbh (2400) eller min skole på frederiksberg ?? vh louise Først og frememst vil jeg sige at det lyder alletiders mht. at du gerne vil have det sociale med en hund.:5up:Jeg forstår dig fuldt ud. Hvilken hund har du haft? Jeg må indrømme, at når det kommer til "mine" - det er også kærestens hunde, har jeg det svært mht. at overlade ansvaret til en anden. For tænk nu hvis der går noget galt? Det er meget få der får lov til at passe Chili og Caia eksempelvis. Måske er jeg en vaske ægte hønemor når det kommer til mine hunde:lol: Som regel når vi har brug for en hjælpende hånd har vi en fra familien som vi stoler fuldt og fast på. Jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil med dette indlæg, andet end at jeg håber at du finder en sød familie der kan bruge dit meget venlige tilbud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lopov Besvaret Marts 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2010 Hej maria og chilli maria jeg har fundet en hund, som jeg lufter tre ganege af en time hver uge så er ikke i nød mere chili, kan godt forstå dig, der kan ske mange ting og jeg ville også foretrække at være der selv hvis jeg havde en hund, men ham jeg lufter nu har brug for det, han vælter morens barnevogn så hun ikke kan lufte ham før faren kommer hjem så jeg går med ham i en time i min middagspause, og det er en stor hjælp for dem. tror også der er en tryghed i at jeg har haft hund, er 23 og halvejs i studiet som dyrlæge - men det var jo ingen garanti før de havde lært mig at kende så lidt satsning er der vel altid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bolinita Besvaret September 2, 2010 Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 Hej, er det stadig aktuelt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lopov Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Hej Louise!Jeg bor i Brønshøj, 2700, og er den heldige ejer af en hvid pomeranier, Hannibal, som elsker at gå tur. Dit tilbud er jo SUPER FANTASTISK. Er du intereseret, har jeg hunden, til en tur, når du har lyst. V.h. Nina og hannibal hej nina, kan se det er længe siden,. og har desværre overset dig i min tråd. har dog heller ikke tiden mere, og den tid jeg har går med at lufte lille frodo, en skøøn lille pappilon. men hvis din pomeranier en dag vil med os på tur ville frodo elske det vi går tur i søborg på et stort grønt område hvor de kan løbe frit, men hvis du cykler med din hund kan vi følges hen til frodo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts