Hop til indhold

Hundebur til bilen


Aslan
 Share

Recommended Posts

Nå, her ofrede vi 3700 på et bur til bilen som Aslan ALTID ville kunne være i...............troede vi :mrgreen:

De kunne både laves større og mindre og var godkendt af dimser og dimsedutter, og nu har Aslan TILLADT sig at vokse ud af det :roll:

 

 

Så nu skal vi bruge et nyt, og hvem skulle kunne hjælpe bedre end herinde? :mrgreen:

 

 

Lige nu har vi dette

 

http://bilxperten.dk/default.asp?mode=produkt&proID=1286&produktgrID=104

 

Mål : L. 82-103 cm B. 68 H. 72,5

 

 

Men det er ikke godt nok. Aslan kan kun lige akkurat komme ind og vende.

 

Jeg ved godt at det ikke er meningen at han skal kunne hoppe og danse, men han kan næsten ikke engang tænke tanken (det er jo ret slemt).

 

 

Nogen der kender til hundebure der er større end det?

PS: det må ikke være et af de tynde larmende klaprende (folde sammen) bure, be om tak :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fået lavet mit specielt hos Vordingborg Hundesport

 

Super lækkert letvægtsbur i aluminium...

 

Mit bur er 95 cm. bredt og 110 cm. dybt. Der er så et udtageligt skillerum i, og når dette er i, er det ene rum 50 cm. bredt og det andet er 45 cm. bredt.

 

De har mål til stort set alle bilmodeller, så man er sikret at buret kan være i bilen. Jeg har så fået lavet mit ekstra dybt, da jeg har en gulpladebil og dermed ekstra plads...

 

http://shop.hundesport.dk/group.asp?group=34

 

 

(De der Variocage bure har jeg ikke meget fidus til...)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Jeg sværger til burene fra safedog - når jeg for en ny bil så skal jeg ialt fald have sådan nogle. Det er tanken om at det er crash-testet der tiltaler mig - kan ikke lade være med at spekulere på "hvad nu hvis der er en der båtter op i møsen på os, så er hundene helt solgte!"

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fået lavet mit specielt hos Vordingborg Hundesport

 

Super lækkert letvægtsbur i aluminium...

 

Mit bur er 95 cm. bredt og 110 cm. dybt. Der er så et udtageligt skillerum i, og når dette er i, er det ene rum 50 cm. bredt og det andet er 45 cm. bredt.

 

De har mål til stort set alle bilmodeller, så man er sikret at buret kan være i bilen. Jeg har så fået lavet mit ekstra dybt, da jeg har en gulpladebil og dermed ekstra plads...

 

http://shop.hundesport.dk/group.asp?group=34

 

 

(De der Variocage bure har jeg ikke meget fidus til...)

 

 

Hvor højt? Højere end hundens (schæfer) skulder højde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sværger til burene fra safedog - når jeg for en ny bil så skal jeg ialt fald have sådan nogle. Det er tanken om at det er crash-testet der tiltaler mig - kan ikke lade være med at spekulere på "hvad nu hvis der er en der båtter op i møsen på os, så er hundene helt solgte!"

 

- Niks - ikke nødvendigvis :blink:

For du kan jo bare få et bur med nødudgang - bagtil. :5up:

- Så kan du altid få hundene ud ad den vej - såfremt der er en "idiot" der båtter op i måsen på jer :blink: :mrgreen:

 

 

 

 

Sådan et bur har jeg nemlig selv :cool::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor højt? Højere end hundens (schæfer) skulder højde?

 

Jeg mener at mit er 68 cm i højden

 

Mine hunde kan ikke stå "normalt" inden i buret, de skal dukke sig lidt... Men jeg vil så heller ikke ha´ at de står op - de skal helst bare ligge ned når de befinder sig i buret...

 

De kan vende sig uden problemer, og ligge behageligt i længere tid - og det er det vigtigste i mine øjne. At de kan stå normalt op, er ikke et krav til buret fra min side!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Whippets

kig her: www.jeppe.com

 

Burene laves så man udnytter pladsen mest muligt. Burene er testede..

 

Lågerne er til dem der gerne vil udnytte alt pladsen til hunden.

 

Husk at den svense krone er meget lav i forhold til den danske..!!!! Så de er faktisk ikke dyre..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst animaltown
kig her: jeppe com

 

Burene laves så man udnytter pladsen mest muligt. Burene er testede..

 

Lågerne er til dem der gerne vil udnytte alt pladsen til hunden.

 

Husk at den svense krone er meget lav i forhold til den danske..!!!! Så de er faktisk ikke dyre..

 

Har du prøvet at købe bur hos dem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...