Aslan Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Nå, her ofrede vi 3700 på et bur til bilen som Aslan ALTID ville kunne være i...............troede vi De kunne både laves større og mindre og var godkendt af dimser og dimsedutter, og nu har Aslan TILLADT sig at vokse ud af det Så nu skal vi bruge et nyt, og hvem skulle kunne hjælpe bedre end herinde? Lige nu har vi dette http://bilxperten.dk/default.asp?mode=produkt&proID=1286&produktgrID=104 Mål : L. 82-103 cm B. 68 H. 72,5 Men det er ikke godt nok. Aslan kan kun lige akkurat komme ind og vende. Jeg ved godt at det ikke er meningen at han skal kunne hoppe og danse, men han kan næsten ikke engang tænke tanken (det er jo ret slemt). Nogen der kender til hundebure der er større end det? PS: det må ikke være et af de tynde larmende klaprende (folde sammen) bure, be om tak :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Jeg har fået lavet mit specielt hos Vordingborg Hundesport Super lækkert letvægtsbur i aluminium... Mit bur er 95 cm. bredt og 110 cm. dybt. Der er så et udtageligt skillerum i, og når dette er i, er det ene rum 50 cm. bredt og det andet er 45 cm. bredt. De har mål til stort set alle bilmodeller, så man er sikret at buret kan være i bilen. Jeg har så fået lavet mit ekstra dybt, da jeg har en gulpladebil og dermed ekstra plads... http://shop.hundesport.dk/group.asp?group=34 (De der Variocage bure har jeg ikke meget fidus til...) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Jeg sværger til burene fra safedog - når jeg for en ny bil så skal jeg ialt fald have sådan nogle. Det er tanken om at det er crash-testet der tiltaler mig - kan ikke lade være med at spekulere på "hvad nu hvis der er en der båtter op i møsen på os, så er hundene helt solgte!" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Jeg har fået lavet mit specielt hos Vordingborg Hundesport Super lækkert letvægtsbur i aluminium... Mit bur er 95 cm. bredt og 110 cm. dybt. Der er så et udtageligt skillerum i, og når dette er i, er det ene rum 50 cm. bredt og det andet er 45 cm. bredt. De har mål til stort set alle bilmodeller, så man er sikret at buret kan være i bilen. Jeg har så fået lavet mit ekstra dybt, da jeg har en gulpladebil og dermed ekstra plads... http://shop.hundesport.dk/group.asp?group=34 (De der Variocage bure har jeg ikke meget fidus til...) Hvor højt? Højere end hundens (schæfer) skulder højde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nazak Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Jeg sværger til burene fra safedog - når jeg for en ny bil så skal jeg ialt fald have sådan nogle. Det er tanken om at det er crash-testet der tiltaler mig - kan ikke lade være med at spekulere på "hvad nu hvis der er en der båtter op i møsen på os, så er hundene helt solgte!" - Niks - ikke nødvendigvis :blink: For du kan jo bare få et bur med nødudgang - bagtil. :5up: - Så kan du altid få hundene ud ad den vej - såfremt der er en "idiot" der båtter op i måsen på jer :blink: Sådan et bur har jeg nemlig selv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Hvor højt? Højere end hundens (schæfer) skulder højde? Jeg mener at mit er 68 cm i højden Mine hunde kan ikke stå "normalt" inden i buret, de skal dukke sig lidt... Men jeg vil så heller ikke ha´ at de står op - de skal helst bare ligge ned når de befinder sig i buret... De kan vende sig uden problemer, og ligge behageligt i længere tid - og det er det vigtigste i mine øjne. At de kan stå normalt op, er ikke et krav til buret fra min side! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 mit hundebur er lavet af min opdrætter specielt til bilen og hundene kan ikke huske målene men de kan ikke stå op men ligge normalt og sidde skævt op Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret Marts 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2009 kig her: www.jeppe.com Burene laves så man udnytter pladsen mest muligt. Burene er testede.. Lågerne er til dem der gerne vil udnytte alt pladsen til hunden. Husk at den svense krone er meget lav i forhold til den danske..!!!! Så de er faktisk ikke dyre.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst animaltown Besvaret April 13, 2009 Rapporter Share Besvaret April 13, 2009 kig her: jeppe com Burene laves så man udnytter pladsen mest muligt. Burene er testede.. Lågerne er til dem der gerne vil udnytte alt pladsen til hunden. Husk at den svense krone er meget lav i forhold til den danske..!!!! Så de er faktisk ikke dyre.. Har du prøvet at købe bur hos dem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts