Hop til indhold

Letter ben indendørs

Biene
 Share

Recommended Posts

En bekendt af mig har en dværgpinscherhan på knapt 9 mdr. Fra at være en artig hvalp, der hurtigt blev renlig og kom, når der blev kaldt, er han nu blevet en værre bandit:evil:.

At han ikke kommer, før det passer ham, er der jo råd for. Men det er værre, at han letter ben allevegne indendørs. Hans ejer er hjemme om dagen, og de bor i hus, så han kommer meget ud.

Da jeg ikke selv har haft det problem, kan jeg ikke hjælpe hende. Hun snakker om at få ham kastreret, og det bliver muligvis resultatet. Om det hjælper, ved jeg ikke.

Er der nogen, der har et godt råd?

Dværgpinschere er generelt længe om at blive renlige, men det er reel letten ben op af møbler o.s.v.

Han er en hvalp med meget gåpåmod. Han gik på det hvalpehold, hvor jeg gik med min schæferhvalp, og han var meget dygtig.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op, det var en hurtig beslutning. Vi må håbe at det hjælper :-)

Ja det er gået hurtigt. Nu er det en hund med meget selvtillid, så forhåbentlig bliver han ved med at være en glad hund.

Når dyrlægen siger, det hjælper, tror de fleste hundeejere på det. Måske hjælper det også.

Nu kender jeg dværgpinschere godt, og hannerne kan være rigtig meget hanhunde.

Link til indlæg
Del på andre sites