Hop til indhold

Husk at se Victoria Stilwell i aften :0)


Gæst Loke
 Share

Recommended Posts

Hvis nu nogen skulle have glemt det - som mig fx :D

 

Det er mig eller hunden! (19)

- når menneskets bedste ven bliver en plage.

(It's Me or the Dog)

Hvis modellen Jodie blev tvunget til at vælge mellem sin kæreste og sine hunde, ville hun uden tøven vælge hundene. Det kan være lidt svært at forstå, når man først har mødt Jodies firbenede bofæller, der slås, bider og besørger over hele hytten og truer med at drive resten af familien til vanvid.

Der er buldoggerne Paddy og Lyla, og så er der fire små chihuahuaer - og miniature-monstrene er de værste. De er godt i gang med at forvandle Jodies forældres hjem til e t stort hundetoilet. Jodie elsker dyr og kæmper for alle dyrs velbefindende, men noget tyder på, at hun måske burde bruge lidt mere krudt på at tøjle sit eget menageri. Hundeeksperten Victoria Stilwell kommer på en hård prøve, for det er både hunde og ejer, der trænger til en afretning!

 

I aften 20.50 på TV2

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, det var dejligt at se nogle chihuahua´er, selvom de var lidt bitchede og stortissende :wink:

 

Jeg forstår bare ikke hvorfor det hele skulle klares på kun 2 dage :shock:

 

Og så tænker jeg at det var vel egentlig opdragelse vha. negativ forstærkning, der foregik. Det der med at man skulle råbe højt og gøre dem forskrækkede når de tissede indendørs. Og når de snerrede ad hinanden.

 

Og er det ikke symptombehandling at stoppe snerreriet ved at råbe højt og sætte dem ned fra skødet?

 

Og kunne man ikke have løst problemerne med tisseriet udelukkende ved brug af positiv forstærkning? Eller var de mon for langt ude, de små chi´er?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Ih, det var dejligt at se nogle chihuahua´er, selvom de var lidt bitchede og stortissende :wink:

 

Jeg forstår bare ikke hvorfor det hele skulle klares på kun 2 dage :shock:

 

Og så tænker jeg at det var vel egentlig opdragelse vha. negativ forstærkning, der foregik. Det der med at man skulle råbe højt og gøre dem forskrækkede når de tissede indendørs. Og når de snerrede ad hinanden.

 

Og er det ikke symptombehandling at stoppe snerreriet ved at råbe højt og sætte dem ned fra skødet?

 

Og kunne man ikke have løst problemerne med tisseriet udelukkende ved brug af positiv forstærkning? Eller var de mon for langt ude, de små chi´er?

 

 

Jo, jeg må indrømme at jeg ikke synes at Victoria er helt fantastisk!

 

Der mangler altid noget vigtigt, og hun er for meget til det nemme, høje råb og den slags, og jo det er ret negativt, men igen, ligesom de mere gammeldags metoder er det nemt :wink:

 

Det var synd for de hunde, og hvorfor pokker skulle den lille hvalp side på armen hele tiden :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...