Besvaret Februar 3, 200917 år comment_120711 PÅ voers eftermiddags tur mødte vi cocker vennen Kenzo, lidt efter kom tiff som er en Old english sheepdog tæve. Tiff kom gyngene som en gyngehest:lol: Lexus blev helt totalt fjollet tog sig en gevaldig løbetur rundt om tiff nogle gange i fuld fart hen mod hende drejede af of så fik den ellers en tur den modsatte vej rundt. Hvad i himlems navn gik der af lexus da han så tiff komme på den måde???????????? Edit: Kan det måske være en opfordring til leg eller noget i den retning?? Redigeret Februar 3, 200917 år af Dogue1 Rapporter
Besvaret Februar 3, 200917 år comment_120747 Det er en lege invitation, lidt som de siger ; Jeg kender dig skal vi ikke lege ??? Hvis du kikke på hvalpe / unghunde når de møder en de kender, det er jo som du beskriver. Min Bella gør det også når hun især møder en hanhund hun har kendt hele sit liv ( 5 år ) Hun forvandler sig fra at være en ( næsten ) voksen dame, til en 9 mån unghund Det er en opfordring til leg, lidt ala. kom og fang mig. Sjove hunde:lol: Rapporter