Gæst Dogue1 Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Jeg søger hundeliner/snore som ikke glider ud af hånden i regnvejr. Jeg synes je ghar søgt på alle de hundesider jeg kender. Men der er kun almindelige snore, og fancy snore, ganske ubrugelige for mig:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Dette link er godt nok til et par tøjler (ridning), men jeg ved at du også kan finde hundesnore i samme matriale og de er i hvert fald skridsikre. http://www.rideudstyrslageret.dk/product.asp?product=318 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 (rettet) Dette link er godt nok til et par tøjler (ridning), men jeg ved at du også kan finde hundesnore i samme matriale og de er i hvert fald skridsikre. http://www.rideudstyrslageret.dk/product.asp?product=318 Det er lige det lige den type jeg i hundesnor på et par meter eller lidt mere:blink: Jeg fandt en line på gappay.dk Redigeret Februar 5, 2009 af Dogue1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Jeg fandt en line på gappay.dk Det er ellers en spændende side - men for at få en line til 80 kr. skal man betale 125 i fragt og ekspedition Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Det er ellers en spændende side - men for at få en line til 80 kr. skal man betale 125 i fragt og ekspedition Hihi det er da bare fordi, du anskuer det forkert - se det som du får en line til bare 205 kr :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Det er ellers en spændende side - men for at få en line til 80 kr. skal man betale 125 i fragt og ekspedition Gappay har altid stand ved brugskonkurrencerne, så du kan evt. via Schæferhundeklubbens hjemmeside, se hvornår der er en i nærheden af dig. Ellers er der Sportsmannscup i Odense Rottweilerklub d. 17 maj - der kan du købe en i en standene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Jeg søger hundeliner/snore som ikke glider ud af hånden i regnvejr. Jeg synes je ghar søgt på alle de hundesider jeg kender. Men der er kun almindelige snore, og fancy snore, ganske ubrugelige for mig:blink: Hvis du har lidt tålmodighed tror jeg chancen er stor for at du kan købe en i Skive til maj :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Jeg bruger noget "sejlertov", som jeg køber i trælasten og selv laver liner af. Det er bomuld og brænder derfor ikke hænderne. Til Pelle bruger jeg 1,5 cm/diameter, tror jeg det er. På med karabinhage, vikle snor om lukningen, knude i den anden ende, så er det en god og yderst holdbar line som kan komme i vaskemaskinen også. Til Trille brugte jeg 0,8 cm/diameter Sådanne liner har jeg brugt i mange år og de er utroligt holdbare, jeg er på nr. 2 line på vel 15 år. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts