Besvaret Februar 5, 200917 år comment_121450 Jeg søger hundeliner/snore som ikke glider ud af hånden i regnvejr. Jeg synes je ghar søgt på alle de hundesider jeg kender. Men der er kun almindelige snore, og fancy snore, ganske ubrugelige for mig:blink: Rapporter
Besvaret Februar 5, 200917 år comment_121453 Dette link er godt nok til et par tøjler (ridning), men jeg ved at du også kan finde hundesnore i samme matriale og de er i hvert fald skridsikre. http://www.rideudstyrslageret.dk/product.asp?product=318 Rapporter
Besvaret Februar 5, 200917 år comment_121454 Dette link er godt nok til et par tøjler (ridning), men jeg ved at du også kan finde hundesnore i samme matriale og de er i hvert fald skridsikre. http://www.rideudstyrslageret.dk/product.asp?product=318 Det er lige det lige den type jeg i hundesnor på et par meter eller lidt mere:blink: Jeg fandt en line på gappay.dk Redigeret Februar 5, 200917 år af Dogue1 Rapporter
Besvaret Februar 5, 200917 år comment_121457 Jeg fandt en line på gappay.dk Det er ellers en spændende side - men for at få en line til 80 kr. skal man betale 125 i fragt og ekspedition Rapporter
Besvaret Februar 5, 200917 år comment_121463 Det er ellers en spændende side - men for at få en line til 80 kr. skal man betale 125 i fragt og ekspedition Hihi det er da bare fordi, du anskuer det forkert - se det som du får en line til bare 205 kr :blink: Rapporter
Besvaret Februar 5, 200917 år comment_121465 Det er ellers en spændende side - men for at få en line til 80 kr. skal man betale 125 i fragt og ekspedition Gappay har altid stand ved brugskonkurrencerne, så du kan evt. via Schæferhundeklubbens hjemmeside, se hvornår der er en i nærheden af dig. Ellers er der Sportsmannscup i Odense Rottweilerklub d. 17 maj - der kan du købe en i en standene. Rapporter
Besvaret Februar 5, 200917 år comment_121470 Jeg søger hundeliner/snore som ikke glider ud af hånden i regnvejr. Jeg synes je ghar søgt på alle de hundesider jeg kender. Men der er kun almindelige snore, og fancy snore, ganske ubrugelige for mig:blink: Hvis du har lidt tålmodighed tror jeg chancen er stor for at du kan købe en i Skive til maj :blink: Rapporter
Besvaret Februar 5, 200917 år comment_121480 Jeg bruger noget "sejlertov", som jeg køber i trælasten og selv laver liner af. Det er bomuld og brænder derfor ikke hænderne. Til Pelle bruger jeg 1,5 cm/diameter, tror jeg det er. På med karabinhage, vikle snor om lukningen, knude i den anden ende, så er det en god og yderst holdbar line som kan komme i vaskemaskinen også. Til Trille brugte jeg 0,8 cm/diameter Sådanne liner har jeg brugt i mange år og de er utroligt holdbare, jeg er på nr. 2 line på vel 15 år. Rapporter