Hop til indhold

Hundesnor


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Jeg søger hundeliner/snore som ikke glider ud af hånden i regnvejr. Jeg synes je ghar søgt på alle de hundesider jeg kender. Men der er kun almindelige snore, og fancy snore, ganske ubrugelige for mig:blink::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dette link er godt nok til et par tøjler (ridning), men jeg ved at du også kan finde hundesnore i samme matriale og de er i hvert fald skridsikre.

 

http://www.rideudstyrslageret.dk/product.asp?product=318

 

Det er lige det lige den type jeg i hundesnor på et par meter eller lidt mere:blink:

 

Jeg fandt en line på gappay.dk

Redigeret af Dogue1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Det er ellers en spændende side - men for at få en line til 80 kr. skal man betale 125 i fragt og ekspedition :shock:

 

Hihi det er da bare fordi, du anskuer det forkert - se det som du får en line til bare 205 kr :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ellers en spændende side - men for at få en line til 80 kr. skal man betale 125 i fragt og ekspedition :shock:

 

Gappay har altid stand ved brugskonkurrencerne, så du kan evt. via Schæferhundeklubbens hjemmeside, se hvornår der er en i nærheden af dig.

 

Ellers er der Sportsmannscup i Odense Rottweilerklub d. 17 maj - der kan du købe en i en standene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg søger hundeliner/snore som ikke glider ud af hånden i regnvejr. Jeg synes je ghar søgt på alle de hundesider jeg kender. Men der er kun almindelige snore, og fancy snore, ganske ubrugelige for mig:blink::lol:

 

Hvis du har lidt tålmodighed tror jeg chancen er stor for at du kan købe en i Skive til maj :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Jeg bruger noget "sejlertov", som jeg køber i trælasten og selv laver liner af.

Det er bomuld og brænder derfor ikke hænderne.

 

Til Pelle bruger jeg 1,5 cm/diameter, tror jeg det er.

På med karabinhage, vikle snor om lukningen, knude i den anden ende, så er det en god og yderst holdbar line som kan komme i vaskemaskinen også.

 

Til Trille brugte jeg 0,8 cm/diameter

 

Sådanne liner har jeg brugt i mange år og de er utroligt holdbare, jeg er på nr. 2 line på vel 15 år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...