Hop til indhold

En fantastisk mand!


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor

Jeg har set en mand på TV, jeg i kraft af hans erhverv er meget fascineret af.

 

Det er godt nok udelukkende heste jeg har set ham arbejde kiropraktisk med, men wauww hvor han kan. Han arbejder med en lethed omkring disse store dyr at det er en fornøjelse at se ham i aktion.

 

Det viser sig at det er en serie og ikke kun en enkelt program på en, desværre, tysk kanal.

 

Manden er 2,04m i højden og fylder også pænt på den anden led, han er østfriser og taler dialekt så jeg fatter ikke meget af det han siger - men se ham arbejde med heste!

Han arbejder meget som Marianna Bendixen og som hun behøver han blot et øjebliks kik på hesten, så fortæller han hvad der er galt

 

Der er meget fyld om hans familie i programmet og sidst var det kun ganske lidt vi så ham omkring behandling, men vi fik da set et lille føl og en til hest blive justeret.

 

Han hedder Tamme Henken og bliver kaldt "den store østfriser" og "østfriser XXL"

 

Programmet vises på Tysk 3 også kaldt NDR http://www3.ndr.de/programm/epghomepage106.html?epgsearchword=XXL&fromdate=&todate=

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...