Hop til indhold

Yndige Papillion siger hej


Petrine
 Share

Recommended Posts

Petrine er årsagen til at min hundehader mand i dag sover med en hund på sin hovedpude, hun er en ægte charmetrold, har netop fået hende, men har kendt hende fra hvalp. Vi havde ellers overvejet doberman eller en mynde, da jeg bare slet slet ikke er til små hunde, men hende her...er slet ikke en lille hund :mrgreen:

 

strand2.jpg

sv%C3%B8mmepigen.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Petrine er årsagen til at min hundehader mand i dag sover med en hund på sin hovedpude, hun er en ægte charmetrold, har netop fået hende, men har kendt hende fra hvalp. Vi havde ellers overvejet doberman eller en mynde, da jeg bare slet slet ikke er til små hunde, men hende her...er slet ikke en lille hund :mrgreen:

 

strand2.jpg

sv%C3%B8mmepigen.JPG

 

Velkommen herind :vinken:

 

Hold da op hun er flot... Jeg vil også have sådan en favet hund :engel: Hun er da skøn!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er henna-farvet :oops: så hvis din hund er hvid kan den lynhurtigt blive orange også

Hahaha... Jeg har faktisk engang haft orange hunde, dengang vi fodrede med Eukanuba :mrgreen:

Ved du hvor besværgligt det er at farve sin hund når den skal udstilles? Jeg kunne jo selvfølgelig prøve med en af de lyse :hmm:og så håbe på den ikke bliver lilla :roll: eller at dommeren ikke forlanger en farveprøve :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Petrine er årsagen til at min hundehader mand i dag sover med en hund på sin hovedpude, hun er en ægte charmetrold, har netop fået hende, men har kendt hende fra hvalp. Vi havde ellers overvejet doberman eller en mynde, da jeg bare slet slet ikke er til små hunde, men hende her...er slet ikke en lille hund :mrgreen:

 

strand2.jpg

sv%C3%B8mmepigen.JPG

 

Enten har Tyson engang leget med Petrine i Ørstedsparken (eller prøvet at lege, hun gad vist ikke så meget, så vidt jeg husker) - eller også render der to hennafarvede papillontæver rundt i Kbh. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Christina70
Enten har Tyson engang leget med Petrine i Ørstedsparken (eller prøvet at lege, hun gad vist ikke så meget, så vidt jeg husker) - eller også render der to hennafarvede papillontæver rundt i Kbh. :mrgreen:

 

 

Der er med garanti kun en henna-farvet papillion i verden :-D lyder som Petrine hun gider ikke nye venner og kommer ofte i Ørstedsparken!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Christina70
Altså med farvet, mener I så farvet ligesom i "Zaz farver sit hår sort" ?!?

 

Jep, som i indsmurt i henna og pakket i håndklæde i to timer og vasket. Og jo, det er ikke vildt smart og ingen fornøjelse for hunden, men heller ingen pine ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep, som i indsmurt i henna og pakket i håndklæde i to timer og vasket. Og jo, det er ikke vildt smart og ingen fornøjelse for hunden, men heller ingen pine ;-)

 

Oki. Troede bare, at det var et eller andet de havde over i USBluff, det der med at farve deres vovser, men visse-vasse og ikke-nikke-nej og så er jeg da blevet så klog :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er med garanti kun en henna-farvet papillion i verden :-D lyder som Petrine hun gider ikke nye venner og kommer ofte i Ørstedsparken!

 

Nej, hvor hyggeligt, så kender vi hende jo. :-) Jeg skal hilse fra Tyson og sige, at han er sikker på, at hun vil kunne lide ham, hvis hun giver ham en chance. :blink:

 

...hvorfor hedder jeg nogle gange Christina70 når jeg skriver? forstår ikke helt har jo kaldt mig Petrine

 

Ja, det er da mærkeligt. :hmm: Jeg ved det desværre ikke, men prøv at skrive til admin og spørg ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Brugte bærbar fra arbejde og var åbenbart logget på som tidligere kollega herinde - men tak for velkomsterne!

 

Og Tyson, synes det er vildt sjovt at vi sådan er blevet fundet, skal prøve at være mindre arrogant næste gang vi mødes (for så er Petrine nemlig blevet sterilliseret og forhåbentligt kølet lidt ned)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...