Gæst Dogue1 Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Jeg undskylder kvaliteten, men min mobil er ikke så go til det med at tage billeder. Dette er en noget gizmo og lexus går igennem mange gange dagligt:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Februar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 Den Lexus, den Lexus. Al den tålmodighed. Det er bare utroligt ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Februar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 Den Lexus, den Lexus. Al den tålmodighed. Det er bare utroligt ! Det har da ikke noget med tålmodighed at gøre, ka' du ik' se det er en stor faaaarlig kampkat som har nedlagt en lille bitte bette-mand:lol::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 Damn, utroligt hvad den bette fyr finder sig i Det næste blive vel, at katten træder ham i øjnene uden han så meget som løfter hovedet Lexus altså Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Februar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 Åhhnej - en dræberkat ... få fluks fat i EB ... nogen må tage affære - der er bare flere og flere kampkatte og muskelkatte der ude - og hvis ikke der er nogen der gør noget - så tar det nok overhånd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Februar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 Åhhnej - en dræberkat ... få fluks fat i EB ... nogen må tage affære - der er bare flere og flere kampkatte og muskelkatte der ude - og hvis ikke der er nogen der gør noget - så tar det nok overhånd. Er du rigtig klog:skraek: Den kat er jo rablende sindsyg, jeg tør ikke sige EB her i huset, katten flipper jo bare man siger ekstrab....:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Jeg undskylder kvaliteten, men min mobil er ikke så go til det med at tage billeder. Dette er en noget gizmo og lexus går igennem mange gange dagligt:lol: Jeg tror det føles som dejligt massage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Det er da bare det daglige øre-, hals og negle eftersyn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Masage? Faktisk er missen helt sød over for hunden Ja ja, tålmodigheden selv, det er Lexus:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts