Gæst Christina70 Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Hvem har din hund fløjet med og hvad var kravene? Har kun prøvet SAS og det gik fint, hun skulle bare være i sin taske, kostede 200,- og der var intet max-antal-hunde pr tur. Har kigget på cimber-sterling som siger max to hunde pr fly og man kan IKKE reservere plads, dvs alt for ustabilt til at jeg tør flyve med dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 ^Det lyder da mærkeligt. Der står på Ciber Airs hjemmeside, at reservation skal ske samtidig med ens egen reservation. http://www.cimber.dk/informationer/kaeledyr.html Jeg har fløjet med Cimber flere gange, og der har ikke været problemer med at lave reservationen. Man skal bare huske at bede dem bekræfte reservationen skriftligt, for det gør de ikke automatisk. Sidste år fik jeg så rigtig meget brug for den, fordi de havde glemt at give stewardessen besked om, at jeg havde reserveret plads til Stasia. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Fløj med Spanair sidst. Der var det først muligt at booke billet til hunden efter man selv havde booket sin egen billet. Der var også kun muligt at have to hunde med pr. afgang + at bare en passagere kunne afvise hund i kabinene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Fløj med Spanair sidst. Der var det først muligt at booke billet til hunden efter man selv havde booket sin egen billet. Der var også kun muligt at have to hunde med pr. afgang + at bare en passagere kunne afvise hund i kabinene. Det ville jeg da aldrig turde, lidt surt at måtte droppe ferien, hvis der er en der ikke kan tåle hunde ombord Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts