Gæst stumpL Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Hej Tilmeldte mig siden i tirsdags (10/2), så har ikke været her så længe... Har præsenteret mig i en anden tråd, men den passer nok bedre til dette forums overskrift Her har jeg skrevet lidt om Fie og der er også nogle billeder: http://www.hunde-forum.dk/hunde-u-stamtavle/5693-ny-pa-siden.html Men vil da lige skrive lidt om mig... Jeg hedder Louise og er 23 (d. 24/2), læser til sygeplejerske og bliver færdiguddannet januar 2010 - ikke længe til Kæresten og jeg har været kærester i næsten 4½ år, vi købte hus sammen i okt. 08 og fik Fie nov. 08. Hvis der er noget I vil vide, må I endelig bare spørge :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2009 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts