Hop til indhold

sne i pelsen


Gæst skovtrold
 Share

Recommended Posts

Gæst skovtrold

Hej.

 

vi har jo det første sne i år. og igår var vi til træning. Havde givet theodor regndækken på så han ikke blev våd på hele kroppen hvis han rullede rundt.

 

men hans ben samlede simpelhen sne bolde sammen. store kugler på alle fire ben, så han til sidst knapt kunne gå. de hang i pelsen og var svære at få af.

 

næste lørdag skal vi til sportræning. skal være kaniner for nogle der er ved at tage træner uddannelse og vores alm. træning bagefter. Hvad gør jeg hvis der stadig er sne? kan jeg give en form for gemacher på? er jeg nød til at klippe pelsen på benene helt kort? vil jo se mærkeligt ud og nok også være frygteligt koldt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender udmærket problemet. Vi har altid haft kongepudler - netop nu har vi en hvalp på 4 mdr. For et par dage siden havde vi også problemet med store kugler på poterne. Det bedste råd er en tur under den lune bruser. Jeg tror ikke man kan få sin hund til gå med tøj/støvler til dressur, når den ikke er vant til det. Tror du ikke også sneen er væk i morgen.

Hilsen Sandie

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...