Hop til indhold

Dyrlæge i Kbh. K?

Gæst Chili
 Share

Recommended Posts

Hejsa,

Første fredag i april arriverer min 'nye' bedste ven Chili - en smuk lille cavalier-hvalp, og jeg glæder mig helt afsindigt! Jeg er allerede i gang med alle forberedelserne, og pyh, der er mange.... :eek:

Hvalpesikre hjemmet, tømme internetbutikkerne for madskåle, hundetegn, tæpper, transportkasse, seng, bæretaske, hundebøger, cykelkurv, karter, legetøj.. og så var der lige Rodalon, Zoolac, hundeforsikring og ALT det andet jeg har læst om herinde - Sikke et fantastisk forum i øvrigt!

Dette er første gang, jeg er her, men det bliver helt sikkert ikke sidste gang jeg spørger jer til råds! Vi skal sikkert også finde nogle søde legekammerater på et tidspunkt :-D

Da det nu er over ti år siden jeg sidst havde hund, og derfor har været væk fra markedet lidt for længe, kunne det være rart at høre, om nogen her kan anbefale en dygtig, behagelig.. og 'til at betale' dyrlæge i København - helst indre by??

..og så vender jeg lige tilbage med et par spørgsmål om hvalpeseler senere :blink:

Bedste hilsener,

Ditte

Link til indlæg
Del på andre sites

Fantastisk - eksisterer de virkelig stadig? Dem brugte jeg jo dengang jeg sidst havde hund... men har ik været der i over 10 år. Jeg bor lige på den anden side af søerne derfra, så det er intet mindre end perfekt! Tusind tak :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder til du har fundet en god dyrlæge som du vil bruge-dejligt!

Hvis du alligevel stadig ser efter andre dyrlæger vil jeg fraråde ham på ryesgade som jo også er i området. Knakkede kanylen i nakken på min gamle kat, selvom hun sad helt stille og var så meget hårdhændet og talte grimt til hende, selvom hun bare sad helt stille, selv da han måtte stikke anden gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ryesgade har jeg heller ikke været heldig med (og det er mildt formuleret)

Men ja, Erik er der stadig (dog ikke onsdag) og så er der kommet en fransk-dame (tirsdag til torsdag som regel) som er vildt sød - men de er begge rigtigt rigtigt rare, og ægte begejstrede uanset hvilket dyr du kommer med (min dræber-papegøje som skulle have klippet negle tog ikke pippet fra dem, trods hans alt andet end charmerende væsen :-D)

Link til indlæg
Del på andre sites