Gæst Mette og Jon Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Vi har en schæferhan på 1 år. Han er legesyg og spræng fyldt af energi Vi mangler nogen han kan lege med. Han kan med de fleste hunde. Problemet er bare at han brummer en del i legen så nogle folk kan blive lidt usikre! Derfor skal det være nogen som ikke bliver skræmt af hans larmen. Har du selv en schæfer er det helt perfekt, dem leger han nemlig bedst med. Ellers har alt interesse. Vi bor i Lyngby, tæt på DTU. Vi går både i Bernstoffparken, Ermelunden og på en mark lige om hjørnet (ud til Rævehøjvej). Håber at høre fra nogen. Mvh. Mette og Jon Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Biene Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Desværre bor vi langt væk fra jer, men min schæfertæve på 9½ md, ville meget gerne lege med jeres. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette og Jon Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Vi er nye herinde så kan ikke helt finde ud af hvor du bor! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Biene Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Vi er nye herinde så kan ikke helt finde ud af hvor du bor! Jeg bor på Langeland:lol: Så det er for langt. Men I må da kunne finde nogen jævnbyrdige, der er jo mange hunde, hvor I bor. Nu har vi selv 4 andre hunde, men de gider ikke lege, så meget som hun gør. Hun har så en labradorveninde, og de to kan godt lege. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette og Jon Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Okay, tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Desværre bor vi langt væk fra jer, men min schæfertæve på 9½ md, ville meget gerne lege med jeres. Min på 8½ md. vil også meget gerne lege, men I bor for langt væk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts