Hop til indhold

Endnu en ny..

Gæst chi-vapsen
 Share

Recommended Posts

Gæst chi-vapsen

Hej. Ville bare lige hilse på, nu hvor jeg har oprettet mig herinde..

Vi er en familie som har fået vores første hund, en chihuahua hvalp på 12 uger. Hun er langhåret og rigtig dejlig :blink:Jeg har læst med herinde nogle gange og også fundet svar på nogle spørgsmål, ved, at søge på tingene herinde, men tænkte, at nu måtte jeg hellere oprette mig herinde, det ku jo være jeg en dag fik brug for jer herinde... Det ser ud som det er et sted, hvor man kan hente hjælp...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst chi-vapsen

Ja hun er langhåret, eller håber hun blir det, det er forældrene ihvertfald, nu har hun noget pjusk ved ørene, men kan se det er ved, at komme på benene og halen også:-)

ÅH ja billeder, ville også ønske jeg kunne ligge nogle billeder ind, og dele hende med jer, men kan pt ikke ligge billeder ind på min pc, da programmet ikke accepterer kameraet, så øv, men håber da jeg får det til at virke, inden jeg rammer de 1300 bileder jeg kan ha på kameraet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst K_Pallis

:vinke: Hej og velkommen til :mrgreen:

Ja, det er det perfekte sted at spørge! Altid nogle med en masse kloge svar og bemærkninger :roll::mrgreen:!

Håber da at du snart får det med billederne til at virke :mrgreen:! (GLÆDER OS!!!) :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites