Gæst chi-vapsen Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Hej. Ville bare lige hilse på, nu hvor jeg har oprettet mig herinde.. Vi er en familie som har fået vores første hund, en chihuahua hvalp på 12 uger. Hun er langhåret og rigtig dejlig :blink:Jeg har læst med herinde nogle gange og også fundet svar på nogle spørgsmål, ved, at søge på tingene herinde, men tænkte, at nu måtte jeg hellere oprette mig herinde, det ku jo være jeg en dag fik brug for jer herinde... Det ser ud som det er et sted, hvor man kan hente hjælp... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Velkommen til! Er det en langhåret eller korthåret chi du har? Ku´man tigge om et lille billede? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Velkommen til! Er det en langhåret eller korthåret chi du har?Ku´man tigge om et lille billede? Langhåret står der Ja billeder :banan: og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Hej og velkommen til Det er et super sted herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 hej og velkommen til:vinken: Vi er mange der elsker billeder:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst chi-vapsen Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Ja hun er langhåret, eller håber hun blir det, det er forældrene ihvertfald, nu har hun noget pjusk ved ørene, men kan se det er ved, at komme på benene og halen også ÅH ja billeder, ville også ønske jeg kunne ligge nogle billeder ind, og dele hende med jer, men kan pt ikke ligge billeder ind på min pc, da programmet ikke accepterer kameraet, så øv, men håber da jeg får det til at virke, inden jeg rammer de 1300 bileder jeg kan ha på kameraet :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Hej og velkommen herind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nina-c Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Hejsa og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst deluxious Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Hej! Velkommen til Hundeforum Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Hej og velkommen til Ja, det er det perfekte sted at spørge! Altid nogle med en masse kloge svar og bemærkninger ! Håber da at du snart får det med billederne til at virke ! (GLÆDER OS!!!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Hej og velkommen til :blink: Det er et godt sted her, men det er meget vanedannende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst trillo Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Hej og velkommen til. Vh. Pia Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Hej og velkommen fra en anden ny Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts