Hop til indhold

De ting vi andre bare MÅ eje


Aslan
 Share

Recommended Posts

Ja, sagde jeg også til ham :mrgreen:! Altså vores katte er da en del større end Elliot er :mrgreen:!:lol:

 

Ja, har de nemlig og så har kattene også noget meget kreativt og smart legetøj ??? :roll::mrgreen:

tag et smut i netto, de har en masse "bløde" legetøj i salg i sidste uge, billigt, kunne være noget der fristet der :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm okey :roll:..

 

Bolden her er bare så hård at Elliot ikke har mulighed for at bide i den :-D.. Selvom bolden ikke er særlig stor :roll:! Så ville gerne finde noget hvor bolden/tingen der skulle være i rebet kunne være af noget blød gummi eller skumnoget :roll:.. eller måske en bamse for enden ville tiltrække ?? :mrgreen:

 

Babybolden, som jeg kalder den er blød. Jeg har brugt den til alle mine hunde fra de var små (4 uger)

[ATTACH]6954[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst K_Pallis
Babybolden, som jeg kalder den er blød. Jeg har brugt den til alle mine hunde fra de var små (4 uger)

[ATTACH]6954[/ATTACH]

 

 

Ja, den ser også god ud :-)! Det ligner i hvert fald en skumgummibold af en slags ? :roll:! Det er sådan noget jeg må ud og finde :roll:..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst K_Pallis
Du kan klemme den sammen med hænderne, så mon ikke din hund kan tygge i den :-)

 

Bonnie Dyrecenter har dem.

 

Super.. Må lige se om jeg ikke kommer der forbi på et tidspunkt :roll::-). Tak :)

 

nå ja jeg har da en :-D

 

en kong frisbee, de er utrolig svære at ødelægge i forhold til dem af hård plast, og hvis man kommer til at ramme hunden i hovedet i håb om den vil gribe dem gør det ikke ondt :oops:

 

http://loppetjansen.dk/legetoej/hundeartikler/diverse/kong_flyver_frisbee_6097_da.html

 

 

Ja :mrgreen:! Kunne være morsomt at prøve det med Elliot (altså ikke ramme ham i hovedet :oops:, men at spille det med ham) :mrgreen:! Det må være svært at kaste så lavt, men sjovt.. Tror også at man skulle prøve at købe sådan en :lol:!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja :mrgreen:! Kunne være morsomt at prøve det med Elliot (altså ikke ramme ham i hovedet :oops:, men at spille det med ham) :mrgreen:! Det må være svært at kaste så lavt, men sjovt.. Tror også at man skulle prøve at købe sådan en :lol:!

jeg har opgivet at øve med ham at han skal gribe den, kaster den bare så han kan løbe efter den, så kan jeg lige øve "kom" imens han løber tilbage og "slip/tak" når han skal aflevere den :blink:

 

Den er dyr, men til Cujo koster ting der kan holde også lidt flere penge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst K_Pallis
jeg har opgivet at øve med ham at han skal gribe den, kaster den bare så han kan løbe efter den, så kan jeg lige øve "kom" imens han løber tilbage og "slip/tak" når han skal aflevere den :blink:

 

Den er dyr, men til Cujo koster ting der kan holde også lidt flere penge.

 

 

Ja, men man kan sige at det måske kan betale sig at give lidt flere penge for noget hvis det så holder længere, i stedet at købe en masse billige, som så løber op i samme pris i det lange løb ? :roll:.

 

Men ja, tror heller ikke at Elliot ville være en super griber, så det ville også være noget i samme stil som det du gør..

 

men det der med at give mig de ting han leger med.. altså når jeg kaseter og han så henter det.. Det er han ikke helt med på :roll::-)! Han skynder sig at løbe hvis han ser at jeg bukker mig for at tage det :roll:.

 

Men øvelse gør mester.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, men man kan sige at det måske kan betale sig at give lidt flere penge for noget hvis det så holder længere, i stedet at købe en masse billige, som så løber op i samme pris i det lange løb ? :roll:.

 

Men ja, tror heller ikke at Elliot ville være en super griber, så det ville også være noget i samme stil som det du gør..

 

men det der med at give mig de ting han leger med.. altså når jeg kaseter og han så henter det.. Det er han ikke helt med på :roll::-)! Han skynder sig at løbe hvis han ser at jeg bukker mig for at tage det :roll:.

 

Men øvelse gør mester.

tror mig, det er ej eller nemt her :-D derfor jeg altid er sikker på han har set der godbidder istedet for og de første par gange fik han den igen jo, så han lære at ikke er nytteløst at komme med den...men nogle gange så driller han også bare en og løber forbi en og vil lege gemmeleg.:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst K_Pallis
tror mig, det er ej eller nemt her :-D derfor jeg altid er sikker på han har set der godbidder istedet for og de første par gange fik han den igen jo, så han lære at ikke er nytteløst at komme med den...men nogle gange så driller han også bare en og løber forbi en og vil lege gemmeleg.:roll:

 

Hehe :mrgreen:. Ja, jeg må først vise Elliot godbiderne når han sidder foran mig med tingen og jeg tager fat i den.. For hvis jeg viser den når han er længere væk, så smider han bare alt han har og står hos mig lige indtil han har fået noget :blink:!

 

Men det er godt nok også tit hvor jeg sætter mig på hug ude i haven og siger "Elliot.. Kom her :mrgreen:" og så kommer han løbende alt han kan og så styrter han lige forbi i det han er ved at nå helt hen til en :roll::mrgreen:!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe :mrgreen:. Ja, jeg må først vise Elliot godbiderne når han sidder foran mig med tingen og jeg tager fat i den.. For hvis jeg viser den når han er længere væk, så smider han bare alt han har og står hos mig lige indtil han har fået noget :blink:!

 

Men det er godt nok også tit hvor jeg sætter mig på hug ude i haven og siger "Elliot.. Kom her :mrgreen:" og så kommer han løbende alt han kan og så styrter han lige forbi i det han er ved at nå helt hen til en :roll::mrgreen:!

lidt a la det her

http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/5142-cujo-pa-lobetur-i-haven-gemmeleg.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...