Hop til indhold

Dyresitter.dk - kan anbefales!


Gæst Chili
 Share

Recommended Posts

Hejsa,

 

Med denne besked får dyresitter.dk lige en tråd for sig selv, så nye tilkommere nemmere kan finde det :-) - især nu hvor den igen virker. Jeg har ikke selv noget med siden at gøre, andet end at være en glad 'bruger' og jeg har haft stor glæde af den - også uden at være hundeejer selv. Det blir jeg dog snart, og så vil jeg helt sikkert også komme til at bruge den, hvis mit alm. netværk pludselig ikke har mulighed for at passe.

 

Sidste sommer var der et par hundeejere der tog initiativ til denne side, som er super - og der er ikke lagt op til man betaler for pasning, så det er kun folk med oprigtig interesse i dyrene som melder sig! Det er i øvrigt ikke kun indskrænket til hunde, men alle slags kæledyr - og i hele landet.

 

dyresitter.dk

Her finder dyreejere og dyresittere hinanden - Jeg fandt selv en dejlig hund at passe på den måde, som startede med en 'date' i den lokale park, så vi lige kunne se hinanden an. Meningen er, man selvfølgelig får en 'fast' hundesitter, som man mere eller mindre kan regne med i ferie, weekender osv. Det er også rarest for begge parter.

 

God fornøjelse! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...