Hop til indhold

Anbefaling af en hundefrisør i århus?


Imba
 Share

Recommended Posts

19 mm er osterskærene max på.. det er ikke engang 2 cm :shock:

 

Jeg læste det som osteskæreren - og det var jo vildt sært :mrgreen:

 

Anyway - jeg er helt med på, at Imba har valgt en superopdrætter som bare er så sød at hjælpe når pelsen f.eks driller ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha lololol... Godt så :lol: Jeg syntes det lød som meget "det der 7", men tænkte det vist ikke til ende :lol:

 

Jeg tænkte, om det kunne være lidt ligesom den dejlige bamse du viste herinde engang

 

[media]http://www.hunde-forum.dk/attachments/lowchen/621d1211892859-lowchen-og-pelspleje-p5242593.jpg[/media]

 

Og så bare med hovedet klippet en smule til også, så han kan se ud. Han har sådan noget pandehår, der bare vælter ned foran øjnene som en stor "plade", og han går ind i stole og døre etc :lol::

 

http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/5813-milo-i-sneen.html

Han er vist klippet hos en frisør.. Jeg mener hun giver 800 kr pr hund :shock: i Padborg :mrgreen:

 

Vi kan vel bare klippe lidt mindre af end jeg gjorde på Camilla.. Jeg havde ikke lige fattet at pelsen skulle ligesom hives opad for at få det lige langt så det startede langt og blev kortere og kortere.. Så måtte jeg jo rette det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er vist klippet hos en frisør.. Jeg mener hun giver 800 kr pr hund :shock: i Padborg :mrgreen:

 

Vi kan vel bare klippe lidt mindre af end jeg gjorde på Camilla.. Jeg havde ikke lige fattet at pelsen skulle ligesom hives opad for at få det lige langt så det startede langt og blev kortere og kortere.. Så måtte jeg jo rette det :mrgreen:

 

Ja altså, jeg regner jo ikke med et 800 kr's kval. klip :lol: Det var bare for at vise mine tanker omkring det. Og 800 kr :shock::shock::shock: mand, det er pebret.

 

Jeg tror sagtens vi kan finde ud af noget- vi ska' nok klare den sammen os to :blink:

 

Hvornår har du tid? Hvis jeg nu skulle komme en weekend f.eks? ... Hvis altså du også synes det kunne være hyggeligt. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...