Hop til indhold

Pasning af min hund - Århus


Gæst Maria H
 Share

Recommended Posts

Gæst Maria H

Jeg synes ikke nogle af de andre forum herinde passer til dette, ej heller "hundepension".

 

Jeg søger en ansvarsfuld og glad person til lejlighedsvis og under ferier at passe min lille Cavalier King Charles Spaniel.

- Det er hende på billedet.

Hun er meget nem og altid glad. Hun er rolig og velopdragen og gør eller larmer ikke. Hun er Meget tillidsfuld og kaster sig i armene på alt og alle. Hun kan med alle dyr, men skal hun passes i dit hjem skal hun helst være enehund.

Jeg søger herinde da mine bekendte ikke har den fornødne tid eller er de store dyrevenner.

Send mig venligst en Privatbesked for mere info.

 

Om du er m eller k er lige meget, men din alder skal være over 17 og du skal bo i Århus. Vi bor i Århus c.

Redigeret af Maria H
Link til indlæg
Del på andre sites

Ok - det er måske fordi de er nye derinde? Jeg har selv været tilmeldt som dyresitter, og der gik lige et stykke tid inden jeg fik strikket den rigtige tekst sammen til min profil, så måske det er derfor... :???: - men tag chancen og skriv til dem. Du kan altid skrive tilbage, at du ik er interesseret. Det skal jo føles rigtigt.. og trygt ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja. Jeg har også i går sendt en mail til et par stykker af dem. - Dem der virker til at være ansvarsbevidste og hundeglade. - Så må vi se om de svarer, og hvordan de er i virkeligheden, det er jo det vigtigste.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...