Hop til indhold

Zila er forsvundet, Billund


Gæst SilverDragon
 Share

Recommended Posts

Gæst SilverDragon

kopieret fra hundegalleri.dk:

 

Mia er som bekendt i USA og hundene bliver passet ved en veninde i Billund. De stak af i går eftermiddags, Zila er kommet hjem med Aiya er stadig derude, alene. Jeg har telefonisk kontakt med Mia og hendes veninde - i kan fange mig på 22 76 26 51

Jeg kører til Billund så snart jeg får bilen hjem

 

De er løbet væk fra Stilbjergvej 12 i Billund - please hjælp os med at finde Aiya

 

HJÆLP MIG MED AT SPREDE BUDSKABET TIL ALLE GRUPPER

Link til indlæg
Del på andre sites

kopieret fra hundegalleri.dk:

 

Mia er som bekendt i USA og hundene bliver passet ved en veninde i Billund. De stak af i går eftermiddags, Zila er kommet hjem med Aiya er stadig derude, alene. Jeg har telefonisk kontakt med Mia og hendes veninde - i kan fange mig på 22 76 26 51

Jeg kører til Billund så snart jeg får bilen hjem

 

De er løbet væk fra Stilbjergvej 12 i Billund - please hjælp os med at finde Aiya

 

HJÆLP MIG MED AT SPREDE BUDSKABET TIL ALLE GRUPPER

 

 

Kunne man få en beskrivelse af hundene, så man ved hvad man skal se efter. eller bedre et billed af hver.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst K_Pallis

Så også denne på Hundegalleri og det er godt nok synd ! :cry: .. Ville ønske at jeg kunne hjælpe, men bor desværre langt derfra..

 

Men håber da af hele mit hjerte at den lille Aiya kommer hjem igen <3. Hun ser bare så dejlig ud! Kryser fingre..

 

Alle tanker til ejerne <3!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...