Hop til indhold

Acana ny serie


Gæst Oscar Cairn Terriern
 Share

Recommended Posts

Gæst Oscar Cairn Terriern

Hvad er forskellen på den nye serie af Acana i forhold til den gamle?

 

Her er link http://petfoods.dk/?traeid=813

Der står ikke rigtigt noget, men hvad er forbedret?:roll:

 

 

Og er der nogle der kan finde en ingrediensliste til foderet? Vil nemlig gerne se indholdet..

 

Og vil til sidst også spørge: Bruger nogle er jer derude det? Både det gamle og nye.. Og hvad er jeres erfaringer?

Redigeret af Oscar Cairn Terriern
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern
Her kan du gå ind og læse lidt om nogle af produkterne. De nye varianter kommer løbende ind, når de gamle er udsolgt.

 

http://petfoods.dk/?traeid=534

 

Jeg skal ikke kunne sige hvad der er forbedret, så meget har jeg endnu ikke kigget på det. :blink:

 

 

Har kigget på det, men det hjalp ikke.. Men vil MEGET gerne have en ingrediensliste!:neutral:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Har kigget på det, men det hjalp ikke.. Men vil MEGET gerne have en ingrediensliste!:neutral:

Du skal trykke på "detalje" ud for det produkt, du vil vide mere om, så kommer det. :-)

 

Og bruger du det? Eller kender nogle der gør?

Vil gerne have erfaringer!

Hov undskyld. Nej jeg har ikke selv nogen erfaring med det, og kender heller ikke nogen, der bruger det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern
Du skal trykke på "detalje" ud for det produkt, du vil vide mere om, så kommer det. :-)

 

 

Hov undskyld. Nej jeg har ikke selv nogen erfaring med det, og kender heller ikke nogen, der bruger det.

 

 

Igen har prøvet.. Men der står kun for meget fedt, protein, fibre osv der er i.. Der står INTET om ingredienserne! :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Igen har prøvet.. Men der står kun for meget fedt, protein, fibre osv der er i.. Der står INTET om ingredienserne! :roll:

 

 

INGREDIENSER:

Salmon meal, russet potato, peas, fresh boneless salmon (source of DHA), fresh

boneless herring, herring meal, pumpkin, fresh boneless flounder, salmon oil

(preserved with mixed tocopherols and rosemary), ground lobster shell (natural source

of glucosamine), sun-cured alfalfa leaf, red delicious apples, carrots, turnip greens,

organic kelp, organic bladderwrack, organic dulse, juniper berries, cranberries,

Saskatoon berries, black currants, angelica root, chicory root, red clover, red raspberry

leaf, dandelion root, peppermint leaf, marigold flowers, chamomile flowers, rosemary,

Lactobacillus acidophilus, Enterococcus faecium.

Vitamins (vit. A, vit. D3, vit. E, niacin, riboflavin, lysine, thiamine mononitrate, vit. B12,

pyridoxine, folic acid, biotin). Minerals (iron proteinate, zinc proteinate, manganese

proteinate, cobalt proteinate, copper proteinate).

 

Duskal trykke på detalje, så vidt jeg kan se er de nye typer kun for voksne hunde :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Jeg tror du har kigget på de forkerte, men jeg har kopieret det herind :-)

 

ACANA ADULT DOG:

 

Kyllinge Mel (40%), hvalset havre, fersk kyllingekød, ærter, brune ris, kyllinge fedt, fersk udbenet Kongelaks, naturlig kylling smag, friske hele æg, soltørret lucerne, græskar, kylling brusk, æbler, gulerødder, betblad, Tranebær, sene-bær, såsom enebær ( tang, bladderwrack, rödalg), burre, Pharma Mallow, enebær, fänkålsfrö, kvanne, buckthorn, cikorie, nælde, hindbær blade, Maria tidsel, mynte blade, morgenfrue, kamille blomster plus vitaminer og mineraler.

 

 

ACANA Lamb & Apple:

 

Ingredienser

Lammekød fra New Zealand, kogt i vand, havre fra Alberta, ærter, solsikkeolie, udbenet lammekød fra New Zealand, red delicious æbler, naturlige flavoring lam, hørfrø, alfalfablad, græskar, betblad, Tranebær, häggmispelbär, naturlige Alger (KELP, bladderwrack, rödalg), kardborrerot, läkemalvarot, enebær, Bukkehorn, fennikel, angelicarot, buckthorn, cikorie, nælde, hindbær blade, mælk tidsel, mynte blade, morgenfrue, kamille blomster, lactibacillus acidophilus, Enterococcus faecieum, vitaminer og mineraler.

 

 

Acana Prarie Harvest Dog:

 

INGREDIENSER:

Chicken meal, russet potato, fresh free-run chicken, peas, chicken fat (preserved with

mixed tocopherals and rosemary), fresh walleye, pumpkin, fresh whole eggs,

sun-cured alfalfa leaf, fresh northern Lake Whitefish, chicken cartilage (a natural

source of glucosamine and chondroitin), red delicious apples, carrots, turnip greens,

organic kelp, organic bladderwrack, organic dulse, juniper berries, cranberries,

Saskatoon berries, angelica root, chicory root, red clover, red raspberry leaf, dandelion

root, peppermint leaf, marigold flowers, chamomile flowers, rosemary extract,

Enterococcus faecium.

Vitamins (vit. A, vit. D3, vit. E, niacin, riboflavin, lysine, thiamine mononitrate, vit. B12,

pyridoxine, folic acid, biotin). Minerals (iron proteinate, zinc proteinate, manganese

proteinate, cobalt proteinate, copper proteinate).

 

 

Acana Grasslands Dog:

 

INGREDIENSER:

Lamb meal, sweet potato, raw de-boned lamb, peas, fresh whole eggs, sun-cured

alfalfa, sunflower oil, fresh de-boned walleye, pumpkin, fresh de-boned northern pike,

apples, carrots, turnip greens, organic sea vegetables (kelp, bladderwrack, dulse),

juniper berries, cranberries, Saskatoon berries, black currants, angelica root, chicory

root, red clover, red raspberry leaf, dandelion root, peppermint leaf, marigold flowers,

chamomile flowers, rosemary extract, Lactobacillus acidophilus, Enterococcus

faecium.

Vitamins (vit. A, vit. D3, vit. E, niacin, riboflavin, lysine, thiamine mononitrate, vit. B12,

pyridoxine, folic acid, biotin). Minerals (iron proteinate, zinc proteinate, manganese

proteinate, cobalt proteinate, copper proteinate).

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har prøvet Acana og jeg synes det er et foder man godt kan stå inde for.

Ingrediensmæssigt er der hvad der skal være, og ikke alle de ting der ikke bør være der.

 

Bonnie pruttede desværre af det, men trives ellers rigtig fint på det, både mht til foderstand, pels, afføring osv.

 

Jeg kan godt anbefale det. Det er et godt foder. Men ultimativt kan kun din(e) hund(e) fortælle dig om det er optimalt for dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern

Tak fordi du kom med din erfaring.. Og ja, jeg skal self se hvad han synes om det, men hvis han fungere fint (og ikke prutter :D) så tror jeg altså jeg ville prøve det her..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...