Hop til indhold

hvalpehold til muskelhunde


FOX
 Share

Recommended Posts

Jeg har lovet at viderebringe en besked fra min hundetræner i Dansk Hundecenter Ishøj.

 

Der starter snart hvalpehold for muskelhunde - alle dem de andre ikke vil lege med.

 

Jeg kan varmt anbefale træningsstedet - kanon dygtig træner, der træner efter positiv metode.

 

Så til jer der har sådanne vaps - se at komme til træning :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

må man bruge tråden til at anbefale den slags rundt om i landet? :-)

 

For jeg træner både min voksne og min hvalp hos Sarah

 

www.hundeteam.dk

 

og hvis man synes man har set den flotte fyr på forsiden før, så er det rigtigt...det er min lækre Pablodreng..hehe...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern
må man bruge tråden til at anbefale den slags rundt om i landet? :-)

 

For jeg træner både min voksne og min hvalp hos Sarah

 

www.hundeteam.dk

 

og hvis man synes man har set den flotte fyr på forsiden før, så er det rigtigt...det er min lækre Pablodreng..hehe...

 

 

Bor du i Albertslund? Synes nemlig der stod Albertslund/Sjælland.. Har nu ikke en muskelhund, men finder træningen sted i Alb? Og de andre hold (hvalpe, agility osv.) finder de også sted i Alb? :-)

 

Bor der selv nemlig:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Bor du i Albertslund? Synes nemlig der stod Albertslund/Sjælland.. Har nu ikke en muskelhund, men finder træningen sted i Alb? Og de andre hold (hvalpe, agility osv.) finder de også sted i Alb? :-)

 

Bor der selv nemlig:-)

 

Jeg bor i Kolding...men kører med glæde til Odense for at træne ved Sarah...jeg synes hun er dygtig, og både Pablo og Victoria synes også hun er fantastisk...:-)...jeg tror det med albertslund er et hold der bliver afholdt der, mens de andre hold er i Odense...:-)...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes at det er et rigtig godt initiativ :-D

 

Men personlig ville jeg ikke lade min kommende hvalp gå på et rent muskelhunde hvalpehold, hun skal lære at omgås alle typer af hunde, og ikke kun sin egen type :-)

 

Forstår godt du vil på et blandet hold :-)

Der hvor jeg har trænet er der også et "kamphundehold". Hvalpene er med på hvalpeholdet og efter vurdering bliver de flyttet med på det næste hold sammen med de andre, eller på "kamphundeholdet".

Der er jo også alle de andre der træner der skal tages hensyn til, og ikke alle hunde egner sig til de blandede hold.

Link til indlæg
Del på andre sites

Forstår godt du vil på et blandet hold :-)

Der hvor jeg har trænet er der også et "kamphundehold". Hvalpene er med på hvalpeholdet og efter vurdering bliver de flyttet med på det næste hold sammen med de andre, eller på "kamphundeholdet".

Der er jo også alle de andre der træner der skal tages hensyn til, og ikke alle hunde egner sig til de blandede hold.

 

Det har du helt ret i :-)

 

Der hvor vi skal gå er der 2 hvalpehold, og de er så delt op efter hvorledes de forskellige hundetyper leger, på denne måde skulle der helst ikke være nogen hvalpe der blive tromlet ned at andre hunde :-)

 

Baldur (min første hund) gik på et blandet hvalpehold med alle størrelser, og der kunne jeg godt se at det havde været en god ide at dele dem lidt op efter størrelser... Der var de helt små hunde, som man næsten frygtede ville brække ryggen når der blev leget, og så var der den kæmpehund som selv baldur var bange for....

 

Så derfor er jeg rigtig glad for at vores kommende hvalpehold er delt op, så alle forhåbentlig for en rigtig god oplevelse, det er trods alt det det går ud på :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Pablo træner på "kamphunde"hold, mens hvalpeholdet ved Sarah er for alle typer...:-)...

 

Så man kan sagtens lave sin træning så hvalpen lærer at omgås andre end sin egen slags...en vurdering fra min egen side er at det er godt for hundens sprog at omgås hunde som måske "taler" på en anden måde end den selv...:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...