Hop til indhold

Kingsmoor


Gæst Oscar Cairn Terriern
 Share

Recommended Posts

Gæst Oscar Cairn Terriern

Nogle der har erfaringer med dette foder? Det lyder som et godt foder, ingredienslisten er god og har læst folks erfaringer inde på deres hjemmeside..

Men er det så godt som det lyder?

 

Lige nu bruger jeg Acana og er yderst tilfreds.. Så havde tænkt mig at bruge det fremover, et stykke tid i hvertfald :-)

 

Men kom med nogle erfaringer.. Eller nogle bemærkninger til om ingredienslisten er god nok:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle der har erfaringer med dette foder? Det lyder som et godt foder, ingredienslisten er god og har læst folks erfaringer inde på deres hjemmeside..

Men er det så godt som det lyder?

 

Lige nu bruger jeg Acana og er yderst tilfreds.. Så havde tænkt mig at bruge det fremover, et stykke tid i hvertfald :-)

 

Men kom med nogle erfaringer.. Eller nogle bemærkninger til om ingredienslisten er god nok:mrgreen:

 

 

Herr Flick nyder hver mundfuld af det, så det kan han klart anbefale :blink:

- og det virker som om at det mætter, han får dog også noget revet gulerod for at få lidt fyld i maven, men det ville nok være nødvendigt med hvilket som helst foder...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har kørt Kingsmoor Puppy og nu Kingsmoor til voksne hunde og det funker rigtig godt på vores. Blank pels, klare øjne, flotte tænder osv.

 

Da vi skulle finde noget andet end det kreperlige (for vores hund) RC rodede vi rundt i alle de her mærker og besluttede os for Kingsmoor, fordi det SER UD TIL (papir er taknemmeligt og man ved jo aldrig) at være et foder vi vil være bekendt at fylde i Bassen og så kan han li det.

 

Om det virker for din hund er jo umuligt at afgøre, men vi er i hvert fald super glade for det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Jeg har ikke så god erfaring med det.

 

Buddy sked meget... rigtig meget af det :shock: men det var sådan set også det, der fik os til at skifte foder. Efter jeg har skiftet foder er hans pels blevet mere blød, så på det område havde det åbentbart også kunne være bedre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern

Som sagt bruger jeg Acana nu, men ved ikke helt om jeg vil skifte til Kingsmoor.. Men hvis han bliver træt af Acana den lille, så prøver jeg det da lige.. Men jeg ved jeg skal prøve Markus Muhle når han er større!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle

Jeg kan kun anbefale det.

Det er det bedste af de fodermærker jeg har prøvet til mine hunde.

 

Og det er det foder hundene selv har været mest glade for.

Og fungere rigtig godt på det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern

Fint nok.. Min ven havde også en hund med MEGET sart mave, han prøvede Healthy Paws og de hjalp faktisk.. Han havde fin afføring osv, altså han havde stadig meget sart mave, men han kunne klare mere end før.. Så håber det hjælper for Oscar..

Link til indlæg
Del på andre sites

Fint nok.. Min ven havde også en hund med MEGET sart mave, han prøvede Healthy Paws og de hjalp faktisk.. Han havde fin afføring osv, altså han havde stadig meget sart mave, men han kunne klare mere end før.. Så håber det hjælper for Oscar..

 

Ja jeg krydser også fingre for at det kan fungere til ham. Han kan i hvert fald lide det. Og Svea synes også det er lækkert, så det virker indtil videre lovende...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern

Så nu har jeg prøvet det, og Oscar ÆÆÆÆÆÆLSKER det!:mums:

Så jeg har tænkt mig at køre videre på det, fordi han fungere også fint på det.. Afføring som før, lidt bedre pels men er blevet meget mere glad når maden skal deles ud! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...