Hop til indhold

klø,kradse,kløe-helt til blods..


Gæst fairlady
 Share

Recommended Posts

Jeg har lidt svært ved at forstå lige nu, men er også lige stået op...

Jeg har haft klipperen i ca. 2 mdr. og jeg har ikke smurt den, skal jeg smørre den, måske med madolie???

Det irritation de har fået kan måske skyldes at skærerne kører dårligt fordi jeg aldrig har smurt den???

Det kunne være pga. en smørelse der mangler, min teori, ikke noget jeg ved, men hvis man ikek smøre den af og til, vil bladene slide mere på hinanden og bevægelse imellem dem vil blive "træng". og der er smørelse på vil de glide bedre.

Mener faktisk min mor smurte sin klipper dengang vi havde pudler :hmm:men det er 15 år siden snart...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst fairlady

Jeg vil lige klippe dem med saks indtil huden er helet ordentligt, så vil jeg prøve at smørre klipperen og se om det så er bedre...

Tusind tak for hjælpen, jeg har godt nok været lidt på herrens mark over hva der var skyld i det,for jeg har klippet dem mange gange efterhånden og sidst prøvede jeg at de fik en smule rødmen i huden efter, men jeg tænkte om det måske var mig der havde været lidt for ivrig i min klipning. Men denne gang har det altså givet hotspot og det har jeg aldrig prøvet før..

Men jeg tror også det fordi klipperen ikke er smurt, det virker meget logisk.Så når de er helet ordentligt vil jeg prøve at klippe dem med en smurt klipper, og se om det er bedre...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst fairlady

Jeg vil lige klippe dem med saks indtil huden er helet ordentligt, så vil jeg prøve at smørre klipperen og se om det så er bedre...

Tusind tak for hjælpen, jeg har godt nok været lidt på herrens mark over hva der var skyld i det,for jeg har klippet dem mange gange efterhånden og sidst prøvede jeg at de fik en smule rødmen i huden efter, men jeg tænkte om det måske var mig der havde været lidt for ivrig i min klipning. Men denne gang har det altså givet hotspot og det har jeg aldrig prøvet før..

Men jeg tror også det fordi klipperen ikke er smurt, det virker meget logisk.Så når de er helet ordentligt vil jeg prøve at klippe dem med en smurt klipper, og se om det er bedre...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...