Hop til indhold

smiiter øjenbetændelse??


stellz
 Share

Recommended Posts

MIn stakkels Akira, har været uheldig at få øjnbetændelse på det ene øje.

 

Ringede til klinikken heroppe for at høre ang øjndråber, men det skal dyrelægen ordinere, og selvfølgelig var der ikke en idag, og jeg har absolut ingen mulighed for at komme til bindslev(jeg bor i skagen). det startede igår, og ringede selvfølgelig for at høre hvad jeg skulle.. snakkede senere med en veninde hvis mor er dyrelæge, og hun sage kamille the er ikke det vidunder middel, man gerne vil gøre det til, og foreslog de der øjndråber..

 

ALt det skulle der være styr på nu.. har fået en tid imorgen, og vi vasker/renser/drypper med kamille the, indtil der..

 

Men Jeg kom så til at tænke på om det smitter.. både hund til hund og fra hund til menneske..??

 

Håber at høre fra jer..

Link til indlæg
Del på andre sites

okey.. det vil sige vi skal være ekstra obs på både hunde og mennesker.. og os selv selvflgelig.. nytter ikke noget vi ikke selv passer på..

 

Hver gang i har rørt hunden omkring øjnene så skal i vaske hænderne med det samme.

Når i renser øjet så må i endelig ikke duppe vattet ned i teen igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

selvfølgelig..

Nej, det ahr vi også fået af vide, så det sker heller ikke.. vi er meget påpasselige, med at få det spredt.. tror jeg skal hen til genboen og sige de ikke skal komme for tæt på haven, når de går tur.. fo deres og vores snakker altid sammen gennem hegnet..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...