Hop til indhold

Hvor er Furesøen?


Petrine
 Share

Recommended Posts

Vil ud til Furesøen at gå tur nu DMI lover høj sol, er der nogen der ved hvordan jeg finder den? har fundet den på kortet, men den har jo ingen adresse jeg kan bøffe ind i rejseplanen (nej jeg er ikke blond, bare naturligt håbløs :mrgreen:) og vi kører jo kun med offentlig transport.

 

Evt andre tilsvarende steder (lækker natur, noget at tage billeder af, ikke strand for det har vi masser af)

Link til indlæg
Del på andre sites

Toget til Farum - ud af stationen og til venstre. Når du kommer til krydset går du til venstre og finder busstoppet, hvor du tager 500S et enkelt stop til Fiskebækbroen og så kan du gå i skoven og langs søen derfra. Hvis du og hund er riiigtig friske på at gå langt, kan I gå hele vejen til Sorgenfri og snuppe toget hjem derfra.

 

Hvis du tager til Farum (som ovenstående) kan du også vælge at gå om Farum sø i stedet (ligger lige vest for Furesøen). Enten hele vejen rundt, eller lidt af vejen, og gå til Værløse og tage toget hjem derfra. Fritløbsområde langt det meste af vejen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...