Hop til indhold

Ny herinde!


Gæst ThomascHansen
 Share

Recommended Posts

Gæst ThomascHansen

Hej til alle herinde og tak for al den gode information i ligger ud her!

 

Selv bor jeg i Skåne, sammen med min familie.

Vi skal til at have vores første hund sammen, og skal på lørdag til sjælland for at kigge på en Broholmer. Vi glæder os rigtig meget!

Vi har et stort hus, som vi trænger til a få fyldt lidt ud af en dejlig stor hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej til alle herinde og tak for al den gode information i ligger ud her!

 

Selv bor jeg i Skåne, sammen med min familie.

Vi skal til at have vores første hund sammen, og skal på lørdag til sjælland for at kigge på en Broholmer. Vi glæder os rigtig meget!

Vi har et stort hus, som vi trænger til a få fyldt lidt ud af en dejlig stor hund.

 

 

 

:klap2:

 

Be om billeder :blink:

 

Og velkommen til :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomascHansen

Hmm vi kan jo ikke sætte billeder ind, når vi ikke har set hvalpene endnu:roll:

 

Vi skal se dem på lørdag, der er de nemlig blevet 4 uger og så er der 4 uger tilbage.

Har ladet kamerat til på lørdag:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michael
Hej til alle herinde og tak for al den gode information i ligger ud her!

 

Selv bor jeg i Skåne, sammen med min familie.

Vi skal til at have vores første hund sammen, og skal på lørdag til sjælland for at kigge på en Broholmer. Vi glæder os rigtig meget!

Vi har et stort hus, som vi trænger til a få fyldt lidt ud af en dejlig stor hund.

Velkommen til Thomas dejligt at endnu en mand vil dele erfargring om hunde. ikke at kvinder ikke er gode til det, men her i dette forum er der ikke mange mænd. så velkommen til:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomascHansen

Ja så har vi været og kigge på de små vidundere, dog er de ikke store nok til at vi kan vælge endnu. De er jo kun 4 uger, så de sov det meste af tiden, men skønt var det da at hilse på både Far og Mor...

 

Har masser af billeder, men har ikke lige tid til at formindske dem alle, men her er at af Farmand:) Og Mor der render bagved.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja så har vi været og kigge på de små vidundere, dog er de ikke store nok til at vi kan vælge endnu. De er jo kun 4 uger, så de sov det meste af tiden, men skønt var det da at hilse på både Far og Mor...

 

Har masser af billeder, men har ikke lige tid til at formindske dem alle, men her er at af Farmand:) Og Mor der render bagved.

 

 

Jame så må vi jo nøjes.........men ved lejlighed ville jeg da helt bestemt ikke brokke mig over at der kom flere :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Velkommen til

 

På "vores" hvalpetrænings hold er der en broholmer, den er bare sød.. Og så ligner den lidt min Freya (GD'er) jeg vil tage kamera med næste gang, for for 14 dage siden var de stort set ens, men nu begynder de at differencere, det er sjovt at se.

 

Held og lykke med hvalpen:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...