Besvaret Marts 18, 200917 år comment_140751 Jeg kunne ikke lige finde ud af hvor dette indlæg hører til, så nu kommer det altså her. Når en tæve har fået hvalpe, hvor længe går der såfør hun kommer i løbetid igen? Er det de sædvanlige 6 mdr. fra sidste løbetid, eller går der længere pga. hvalpene ? Rapporter
Besvaret Marts 18, 200917 år comment_140754 Jeg kunne ikke lige finde ud af hvor dette indlæg hører til, så nu kommer det altså her. Når en tæve har fået hvalpe, hvor længe går der såfør hun kommer i løbetid igen? Er det de sædvanlige 6 mdr. fra sidste løbetid, eller går der længere pga. hvalpene ? Mine er kommet i løb ca 3 måneder efter de har født. Rapporter
Besvaret Marts 18, 200917 år comment_140758 Hold da op, det var hurtigt ! Jeg troede der måske gik lidt længere. Rapporter
Besvaret Marts 18, 200917 år comment_141031 Mine tæver har "trukket" den to måneder, svarende til godt og vel de to måneder de har været drægtige, dvs. to måneder ekstra fra den løbetid de blev parret i. Rapporter
Besvaret Marts 18, 200917 år comment_141045 Min tæve går 8 mdr. mellem hendes løbetider, uanset om hun har haft hvalpe eller ej. Så på hende påvirkes intervalet ikke. Rapporter