Hop til indhold

Ny slags belønning


Lonny
 Share

Recommended Posts

Jeg så en video med en som trænede hans hund, og belønningen var en oppustet ballon som hunden fik lov at jagte :-D

 

Det syntes jeg så rigtig sjovt ud, så jeg købte nogle balloner og undersøgte om baldur syntes at de var sjove, det gjorde han helt bestemt :mrgreen:

 

Så i dag gik vi ud på marken for at træne noget indkald, og jeg brugte balloner som belønning :-D

Det virkede som en rigtig god ide, indtil Baldur skulle have sin ballon nr. 2, vinden fik nemlig rigtig godt fat i denne ballon og Baldur strøg selvfølgelig efter ballonen :blink:

Så det tog en pænt stykke tid og en ganske lang travetur, før ballonen endelig havnede i et træ og gik i stykker :lol:

 

Så næste gang vi skal træne med balloner, så tjekker jeg lige vindretningen og sørger for at stå så ballonen vil blæse ind i noget inden for rimelig afstand :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja og stakkels "lonny" efter baldur i træsko og hummel trænings bukser :lol::lol::lol:

 

Var du der, det var næsten sådan jeg så ud :blink:

 

Jeg forsøgte også at fange hans opmærksomhed med alt det andet legetøj vi havde med, men han var fuldstændig ligeglad, den ballon skulle bare fanges :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Balloner er bare sagen :cool: spørg bare frk. flap :blink:

 

Hun blev dog "lidt" for glad for balloner og gik fuldstændig og aldeles i selvsving, bare jeg stak hånden ned i den skuffe, hvor ballonerne opbevares :rolleyes: Efter en pæn portion shaping med klikker, kan hun dog nu sidde lige så pænt, mens jeg puster en ballon op til hende :cool::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Balloner er bare sagen :cool: spørg bare frk. flap :blink:

 

Hun blev dog "lidt" for glad for balloner og gik fuldstændig og aldeles i selvsving, bare jeg stak hånden ned i den skuffe, hvor ballonerne opbevares :rolleyes: Efter en pæn portion shaping med klikker, kan hun dog nu sidde lige så pænt, mens jeg puster en ballon op til hende :cool::engel:

 

Det bliver også lige det næste jeg skal lære Baldur, nemlig at han ikke skal forsøge at hoppe op og bide i den mens jeg er ved at puste ballonen op :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja og jord under neglene, bondetøs :lol::lol::lol::lol:

 

Jeps, og stolt af det :lol:

 

Når man skal ned og besøge en der har 6 voksne Amstaff's og 6 hvalpe, så giver det ingen mening at tage pænt tøj på og gøre sig i stand før man kommer :blink:

 

Alle de voksne hopper jo op for at hilse (og 2 af den hilste jeg på udenfor efter at det havde regnet) og hvalpene skulle jeg være med til at give fast føde for anden gang i deres liv.

Så det kan godt være at jeg ikke var pæn da jeg kom, men så skulle du have set mig da jeg gik :shock: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Jeg så en video med en som trænede hans hund, og belønningen var en oppustet ballon som hunden fik lov at jagte :-D

 

Det syntes jeg så rigtig sjovt ud, så jeg købte nogle balloner og undersøgte om baldur syntes at de var sjove, det gjorde han helt bestemt :mrgreen:

 

Så i dag gik vi ud på marken for at træne noget indkald, og jeg brugte balloner som belønning :-D

Det virkede som en rigtig god ide, indtil Baldur skulle have sin ballon nr. 2, vinden fik nemlig rigtig godt fat i denne ballon og Baldur strøg selvfølgelig efter ballonen :blink:

Så det tog en pænt stykke tid og en ganske lang travetur, før ballonen endelig havnede i et træ og gik i stykker :lol:

 

Så næste gang vi skal træne med balloner, så tjekker jeg lige vindretningen og sørger for at stå så ballonen vil blæse ind i noget inden for rimelig afstand :blink:

 

Du kunne jo prøve med vand balloner, De ryger ikke så langt og det er med garanti meget sjovere. hahaha.

 

Sorry. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

HAhahha, det kunne være man skulle prøve det :mrgreen:

 

Det må have set sjovt ud :-D

 

 

Måske man så skulle binde en snor i, eller ville det blive for bøvlet?

 

Sådan som Baldur hopper efter den ballon, så ville jeg ikke turde binde en snor i ballonen, jeg risikerer jo at han kommer til skade hvis han hænger fast.

 

Men du skulle helt klart prøve det, jeg har aldrig set Baldur så begejstret før :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan som Baldur hopper efter den ballon, så ville jeg ikke turde binde en snor i ballonen, jeg risikerer jo at han kommer til skade hvis han hænger fast.

 

Men du skulle helt klart prøve det, jeg har aldrig set Baldur så begejstret før :-D

 

 

Min forældres GAAAAAAAAAAAAAMLE (erj den er kun 11) elsker også balloner, jeg er bange for at Aslan ville spise ballonen når den sprang :( Jeg har ikke meget tiltro til mit kræ! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min forældres GAAAAAAAAAAAAAMLE (erj den er kun 11) elsker også balloner, jeg er bange for at Aslan ville spise ballonen når den sprang :( Jeg har ikke meget tiltro til mit kræ! :mrgreen:

 

Så må du jo bare stå klar med en guffer der smager bedre end en ballon, så I kan bytte :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min forældres GAAAAAAAAAAAAAMLE (erj den er kun 11) elsker også balloner, jeg er bange for at Aslan ville spise ballonen når den sprang :( Jeg har ikke meget tiltro til mit kræ! :mrgreen:

 

HE HE - En af de første gange på hvalpeholdet i Sch.hunde klubben skulle vapserne lege med balloner, og bette Bædi :mrgreen: aka Pia Gs Bea :blink: åd straks ballonen, da den sprang :mums: det gjorde hun også 1. og 2. gang den passerede gennem "systemet" :badr::mrgreen: :mrgreen:

 

Pudsigt synes hun og gemalen ikke, at det er en god ide at lege med balloner på hvalpeholdet mere :hmm: :confused: :blink: :mrgreen:jeg siger ikke et ord om, hvis ide det var :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...