Hop til indhold

Er hun måske gravid nu?


Gæst Must love dogs
 Share

Recommended Posts

Gæst Must love dogs

Jeg har brug for information og håber der er nogle søde mennesker, som lige vil dele lidt ud af deres visdom :blink:

 

Hvor meget skal der til før en tæve bliver gravid? Hænger hundene altid sammen efter endt parring eller kan man være uheldig at hannen kan fuldføre en parring på under 1 min? (han er en gammel parringsveteran)

 

Uh spøger fordi jeg lige har rendt hele gården rundt for at få fat i dem (de ville bare ikke komme næhæ:evil:) men de fik ikke 2 minutters fred til at "get down to business" men han var på hende flere gange og pistolen var ude og måske inde, men om den blev affyrret ved jeg ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er reelt nok - akkurat som med mennesker............

 

Men vi krydser fingre for der ikke er sket noget - måske der er så meget vetaeran over ham, at det er blevet til noget gammelt grumset plummervand :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Must love dogs
Det er reelt nok - akkurat som med mennesker............

 

Men vi krydser fingre for der ikke er sket noget - måske der er så meget vetaeran over ham, at det er blevet til noget gammelt grumset plummervand :blink:

 

Mja han er far til halvdelen af alle hundene i nabobyen, det er endda dyrelægens hund :lol: så der er vist stadig krudt i den pistol.... desværre.

 

Tror du der er mulighed for en graviditet? Det er heldigvis ikke maja.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mja han er far til halvdelen af alle hundene i nabobyen, det er endda dyrelægens hund :lol: så der er vist stadig krudt i den pistol.... desværre.

 

Tror du der er mulighed for en graviditet? Det er heldigvis ikke maja.

 

Ham dyrlægen har squ da opdraget sin hund godt - Nye kunder i biksen :mrgreen:

 

Jeg tror ikke der er sket noget hvis han kun lige har været på, men det er jo ikke til at vide..........

 

Giver ham dyrlægen ikke gratis scanning til de tæver hans hanhund springer på? Så kan de jo se om fosterne skal fjernes hvis tæven er drægtig.

Ellers kunne han da godt lige donere en abortsprøjte........

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Must love dogs
Ham dyrlægen har squ da opdraget sin hund godt - Nye kunder i biksen :mrgreen:

 

Jeg tror ikke der er sket noget hvis han kun lige har været på, men det er jo ikke til at vide..........

 

Giver ham dyrlægen ikke gratis scanning til de tæver hans hanhund springer på? Så kan de jo se om fosterne skal fjernes hvis tæven er drægtig.

Ellers kunne han da godt lige donere en abortsprøjte........

 

Mja... han er sådan en meget gammel landmandsdyrelæge og jeg tror han hurtig ville blive fattig, hvis han skulle give gratis skanninger til alle de tæver hans hund hopper på :lol:

 

Som sagt er det ikke min hund, men jeg synes det ville være super synd for hende hvis hun er blevet gravid, det var kun hendes første løbetid, så hun er stadig hvalp.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mja... han er sådan en meget gammel landmandsdyrelæge og jeg tror han hurtig ville blive fattig, hvis han skulle give gratis skanninger til alle de tæver hans hund hopper på :lol:

 

Som sagt er det ikke min hund, men jeg synes det ville være super synd for hende hvis hun er blevet gravid, det var kun hendes første løbetid, så hun er stadig hvalp.

 

så var en abort sprøjte nok en udemærket idé...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Must love dogs

Man må træde lidt varsomt og yderst diplomatisk, når man skal forsøge at rådgive folk om deres hunde :engel: Men nu har ejer og jeg fundet en løsning, jeg tager hendes hund med når jeg alligevel skal forbi dyrelægen i denne uge med min og så får den tjek og sprøjter også abortsprøjte for en sikkerheds skyld og så ryger den med i bilen for fremtiden, når jeg selv skal afsted med min egen hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...