Hop til indhold

Fordele ved sporlægning

Gæst Tanten
 Share

Recommended Posts

Gæst Tanten

Har folk der lider af skæl eller psoriasis mulighed for at ligge et bedre/kraftigere spor til sin hund end andre :confused:

Hvad mon der så sker den dag hunden skal gå et fremmedspor :confused: Hvis den er vant til et "kraftigere" spor, vil den så ikke gå ordentligt idet der er mindre fært end den er vant til :confused:

Underlige tanker - jeg ved det godt - men gik lige og tænkte på det mens jeg tømte opvaskemaskinen :oops::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke dybe spørgsmål der dykker op under de huslige sysler :shock:;-)

Man kunne jo fristes til at tro, at der er noget om det :neutral: men jeg tror dog ikke, at det gør den store forskel - udover at dynefærten måske er en bette lille anelse længere om at forsvinde :???: på kildefærten tror jeg ikke, der er nogen forskel :neutral:

Og så igen i Kredsen har vi et ægtepar, der er faste sporlæggere ved SHP udtagelser og regelmæssigt også lægger ved SHP-DM, og konen har udtalt psoriasis på begge fødder, og går stort set kun i træsko med åben hæl :hmm: i flg. hendes mand er hun DK bedste sporlægger :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten

Altså dette var faktisk en dybt seriøs tråd :evil: og straks skal I benytte jer af lejligheden til at mobbe mig :megaked:

der er et ordsprog der siger:

Klog er den der ved - men klogere er den der tør spørge :mrgreen:

(Bare en skam der ikke var nogle der havde noget klog at sige *fnis*)

Nååååååååååå - tag den :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså dette var faktisk en dybt seriøs tråd :evil: og straks skal I benytte jer af lejligheden til at mobbe mig :megaked:

der er et ordsprog der siger:

Klog er den der ved - men klogere er den der tør spørge :mrgreen:

(Bare en skam der ikke var nogle der havde noget klog at sige *fnis*)

Nååååååååååå - tag den :blink:

Jamen det kan da ikke komme som den helt store overraskelse :confused: Du VED da at vi benytter enhver chance :mrgreen:a080.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Har folk der lider af skæl eller psoriasis mulighed for at ligge et bedre/kraftigere spor til sin hund end andre :confused:

Hvad mon der så sker den dag hunden skal gå et fremmedspor :confused: Hvis den er vant til et "kraftigere" spor, vil den så ikke gå ordentligt idet der er mindre fært end den er vant til :confused:

Underlige tanker - jeg ved det godt - men gik lige og tænkte på det mens jeg tømte opvaskemaskinen :oops::-D

Hmm... godt spørgsmål...

Nu lider jeg jo selv af skæl-eksem i hovedbunden - og det er selvfølgelig klart værst når det går i udbrud (og det klør så bare helt vildt :() Men jeg har aldrig oplevet nogen foreskel på da Caisar gik spor - han gik både mine egne samt fremmedspor, og der var ikke nogen forskel at mærke på ham... Men derfor kan der jo godt være en forskel i det for hundene, som vi ikke kan se...

Link til indlæg
Del på andre sites