Gæst Tanten Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Har folk der lider af skæl eller psoriasis mulighed for at ligge et bedre/kraftigere spor til sin hund end andre Hvad mon der så sker den dag hunden skal gå et fremmedspor Hvis den er vant til et "kraftigere" spor, vil den så ikke gå ordentligt idet der er mindre fært end den er vant til Underlige tanker - jeg ved det godt - men gik lige og tænkte på det mens jeg tømte opvaskemaskinen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret April 6, 2009 Rapporter Share Besvaret April 6, 2009 Sikke dybe spørgsmål der dykker op under de huslige sysler Man kunne jo fristes til at tro, at der er noget om det men jeg tror dog ikke, at det gør den store forskel - udover at dynefærten måske er en bette lille anelse længere om at forsvinde på kildefærten tror jeg ikke, der er nogen forskel Og så igen i Kredsen har vi et ægtepar, der er faste sporlæggere ved SHP udtagelser og regelmæssigt også lægger ved SHP-DM, og konen har udtalt psoriasis på begge fødder, og går stort set kun i træsko med åben hæl :hmm: i flg. hendes mand er hun DK bedste sporlægger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret April 6, 2009 Rapporter Share Besvaret April 6, 2009 Måske jeg slet ikke er så tosset så :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret April 6, 2009 Rapporter Share Besvaret April 6, 2009 Måske jeg slet ikke er så tosset så :blink: Aaaaahr, vil det ikke være at trække sandheden en kende for langt :hmm: :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret April 6, 2009 Rapporter Share Besvaret April 6, 2009 Måske jeg slet ikke er så tosset så :blink: JO! Men måske er du faldet over en niche? :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret April 6, 2009 Rapporter Share Besvaret April 6, 2009 Altså dette var faktisk en dybt seriøs tråd og straks skal I benytte jer af lejligheden til at mobbe mig der er et ordsprog der siger: Klog er den der ved - men klogere er den der tør spørge (Bare en skam der ikke var nogle der havde noget klog at sige *fnis*) Nååååååååååå - tag den :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret April 6, 2009 Rapporter Share Besvaret April 6, 2009 Altså dette var faktisk en dybt seriøs tråd og straks skal I benytte jer af lejligheden til at mobbe mig der er et ordsprog der siger: Klog er den der ved - men klogere er den der tør spørge (Bare en skam der ikke var nogle der havde noget klog at sige *fnis*) Nååååååååååå - tag den :blink: Jamen det kan da ikke komme som den helt store overraskelse Du VED da at vi benytter enhver chance Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret April 6, 2009 Rapporter Share Besvaret April 6, 2009 Har folk der lider af skæl eller psoriasis mulighed for at ligge et bedre/kraftigere spor til sin hund end andre Hvad mon der så sker den dag hunden skal gå et fremmedspor Hvis den er vant til et "kraftigere" spor, vil den så ikke gå ordentligt idet der er mindre fært end den er vant til Underlige tanker - jeg ved det godt - men gik lige og tænkte på det mens jeg tømte opvaskemaskinen Hmm... godt spørgsmål... Nu lider jeg jo selv af skæl-eksem i hovedbunden - og det er selvfølgelig klart værst når det går i udbrud (og det klør så bare helt vildt ) Men jeg har aldrig oplevet nogen foreskel på da Caisar gik spor - han gik både mine egne samt fremmedspor, og der var ikke nogen forskel at mærke på ham... Men derfor kan der jo godt være en forskel i det for hundene, som vi ikke kan se... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts