Hop til indhold

Bededag ?? (sjælland)


FOX
 Share

Recommended Posts

Ingen billeder?!!! :skraek:

 

Nææh.. Jeg tog kamera med, men syntes det var sjovere at filme :lol:

 

Så det blev det kun til - film :blink:

 

Mon ikke HF overlever? Eller er det fuldstændig rystet i sin grundvold nu og braser langsomt sammen? :???:

 

:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst mulline

 

 

 

Ai, tror sq det er mig, der har glemt noget igen :oops:

 

Er den sådan lys beige/hvid udenpå og har lyseblå fleece indvendig? For den er ikke herhjemme :oops:

 

Heller ikke sådan når vejret bliver så forbasket godt :lol:

 

Ja det lyder som den jakke:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg siger også tak for en enormt hyggelig formiddag. Til dem der var med og fik at vide at min veninde skulle på polterarben om eftermiddagen, kommer der en lille serviceoplysning :mrgreen: Hun opdagede intet - og var heller ikke nået i bad :lol::lol: hun fik godt nok travlt med at bade - og bagefter gik dagen bare perfekt :5up:

 

Til Berner-Rikke og Mulline - hvis jakken kan vente med at blive "hentet" til den 23. maj - kan jeg bare tage den med hjem ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg siger også tak for en enormt hyggelig formiddag. Til dem der var med og fik at vide at min veninde skulle på polterarben om eftermiddagen, kommer der en lille serviceoplysning :mrgreen: Hun opdagede intet - og var heller ikke nået i bad :lol::lol: hun fik godt nok travlt med at bade - og bagefter gik dagen bare perfekt :5up:

 

Til Berner-Rikke og Mulline - hvis jakken kan vente med at blive "hentet" til den 23. maj - kan jeg bare tage den med hjem ??

 

Mwah, det kan den ikke rigtig, for har ikke andre jakker - og så er den endda i stykker :oops:

 

Og jo, bare rolig - skal ud og have en ny :lol: Men det bliver først om et stykke tid.

 

Fedt nok angående Ida og polterabend! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline

Mille og tex er begyndt at hoste en smule, og er under obs. for kennelhoste, dr. dyr siger der ikke skal gøres noget ved det, med mindre der støder lungebetændelse til, ellers er det som når vi andre har en forkølelse.

 

Grunden til at jeg skriver det her inde er at eneste mulige smittekilde er hundetræffet bededag i vestskoven, så de af jer der var med der, vær lige obs hvis jeres hunde skulle begynde at hoste.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...