Hop til indhold

Vi kan ikke BLING BLING


Aslan
 Share

Recommended Posts

Gæst Oscar Cairn Terriern
Så har du et problem :blink::mrgreen:

 

Eller er det dig der har det? Jeg VED jeg ikke er alene om at forstå hvad du siger.. Mange folk herinde ved ikke rigtig hva du mener!

Mange folk er så mig selv :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Eller er det dig der har det? Jeg VED jeg ikke er alene om at forstå hvad du siger.. Mange folk herinde ved ikke rigtig hva du mener!

Mange folk er så mig selv :engel:

 

 

Jeg skulle lige til at skrive at mange er over 20, og så skulle du begynde at nævne.

 

Nix, jeg har ikke et problem, det er dig der brokker dig over at du ikke forstår mig :blink:

 

Ikke at en gllimrende hund skal gå til spilde for OT snak :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern
Jeg skulle lige til at skrive at mange er over 20, og så skulle du begynde at nævne.

 

Nix, jeg har ikke et problem, det er dig der brokker dig over at du ikke forstår mig :blink:

 

Ikke at en gllimrende hund skal gå til spilde for OT snak :mrgreen:

 

Så du siger JEG brokker mig?! Du vil have billeder, men det får du bare ikke nu, nej du gør ej.. :evil::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kommer helt an på flashen, og hvilken rumbelysning der er. Risikoen er ret stor for at billeder får et blåligt skær, med mindre man har helt styr på hvidbalancen og får den indstillet rigtigt. Det e jo ikke studiolys Aslan har i huset:blink: Med et motiv som en hund er det meget svært for ikke at sige umuligt at få tid til at indstille kameraets hvidbalance rigtigt, også selv om det er ret simpelt at tage et billede af et hvidt stykke papir og intaste i kameraet at det er den gældende hvidfarve i den gældene belysning, problemet er at hvis aslan bare rykker på sig en milimeter er lyset forandret og fotografen kan starte helt forfra med hvidbalancen;-)

 

Man kan holde et stykke madpapir forand flashen det vil blødgøre flashlyset, eller med en X380 og op kan man bruge lightcup og lave om påp flashens vinkel

 

:lol: Godt det ikke er mig der er tæknikeren lol men han sagde bare at det var bedre med en masse lys tændt end blitz, jeg kan ikke se hvad han mener :lol: og så nævnte han sjovt nok også madpapiret eller man kunne sætte tape på for at tage skarpheden.

 

Jeg syntes det er super billeder allesammen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke så meget til hverken BLING eller BLANG, men hold kæft hvor er det her et flot billede af Aslan :lun:

 

Det er I da nødt til at få lavet et billede som I kan hænge op væggen af?

 

ps. Må jeg stjæle det, og se om jeg kan lave noget sjovt i mit foto program?

 

 

 

Der er jo så heller ikke blang på billedet, så det må være det der gør det godt :mrgreen:

 

Altså hvis jeg fgik min vilje var aslan apeseret op over det hele :oops:

 

Jo jo, stjæl du bare:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...