Umulia Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Efter løbetiden har Vinnie fået lidt rød og irriteret hud mellem "baviannumsen" og inderlårene. Jeg har både Zinksalve og Babypudder, men kan jeg bruge noget af det, eller er der andet der er bedre? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret April 21, 2009 Rapporter Share Besvaret April 21, 2009 zinksalve, kopatsalve eller evt. vaseline ville jeg forsøge mig med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret April 21, 2009 Rapporter Share Besvaret April 21, 2009 Jeg ville prøve med baby-pudder - det var suverænt godt da min gamle hund havde loppe-allergi. Det "tørrer" området. Ellers ville jeg prøve med kopattesalve :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 21, 2009 Rapporter Share Besvaret April 21, 2009 Baby-pudder tror jeg også er en god start. For at tørre området lidt. Og så evt smøre det i morgen med kopattesalve eller zinksalve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret April 22, 2009 Rapporter Share Besvaret April 22, 2009 Jeg sværger til zinksalven. Den kan kurere alt herhjemme, både på hund og børn. Jeg har brugt den på Bonnie (med Dr. Dyrs varme anbefaling), både på smårifter og da hun havde rød og irriteret hud mellem trædepuderne pgr en for stram bandage om benet. Så jeg ville klart kaste mig direkte over zinksalven i en sådan situation. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts