Hop til indhold

Min elskede Dixi pige


Gæst sussie
 Share

Recommended Posts

Gæst sussie

Jeg fik dixi da hun var et år allerede på det tidspunkt havde hun haft 3 forskellige hjem,:( hvis man kunne få den perfekte hund så var hun det altid lydig elske at lege med pind hun var vild med vand det bedste hun vidste var at dykke ned og hive tang og sten op at vandet hun kunne blive ved i timevis :blink: hvis hun kunne slippe af sted med det så ville hun putte under dynen samme med mig når vi skulle sove på hendes senere år begyndte hun at snorke :lol: hvilket gjorde at jeg vågnede i tide og utide men a få hende vågnet var ikke nemt nogen vagthund var hun ikke Hi Hi .

så blev hun syg hun fik diganosen kronisk betændelse i bugspyt kirtlen i 4 år var vi ind og ud af dyrehospitalet her den sidste gang blev hun syg igen og jeg besluttede at min lille pige ikke skulle igennem flere indlæggelser og sprøjter så hun blev aflivet sikke en hård beslutning min sorg over at miste hende er så stor på et eller andet tidspunkt bliver det vel bedre.. hun blev kremeret og nu hviler hun under et flot lyserrød kinesisk kirsebærtræ hos min søster....

 

Dixi blev født 20 april 2002 og begravet den 20 april 2009 :vinken:

 

min elskede hund du vil blive savnet

 

knus Mor og Maggie

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...