Hop til indhold

Drægtig tæve og spiseværing


Gæst Maggiesmor
 Share

Recommended Posts

Gæst Maggiesmor

Ja, vi venter hvalpe i uge 22, eller rettere Maggie gør...:-D

Den søde ventetid er lang, og nu bliver den også svær, da den kære Maggie har besluttet at hun ikke vil spise!

Eller rettere jow..menneskemad, godbidder og hvis hun kan snige sig til kattenes mad, men hendes eget foder er godt nok bare uinteressant, grænsende til det "ulækre" i hendes øjne. :rolleyes:

 

Vi fodre med royal canin, og jeg vil i dag køre ned og hente en sæk hvalpefoder for at se om det kan friste. Jeg tvivler dog stærkt....

Jeg har forsøgt at blande pillerne op med leverpostej og andet klistret snask, blødt dem op og sågar at håndfodre hende - men madammen vil IKKE spise dem!!

 

Maggie tager det hele meget roligt, men jeg er ved at få stress over det..hvalpene skal jo helst have den bedst mulige start på livet, selvom deres mor er en overforkælet, kræsen, morsyg hund :blink:

 

Nogen forslag til hvordan jeg får noget mad i hende? Og er det ikke lidt tidligt at begynde på hvalpefoderet når der er knap 4 uger tilbage af drægtigheden? Mener altså ikke dyrlægen anbefalede at skifte foder så tidligt sidste gang, men jeg kan bare ikke huske det!!

 

Mvh

Mette - og Madamme Maggie Morgenhår

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...