Hop til indhold

Udflugt til Givskud Zoo


Gæst n1nna
 Share

Recommended Posts

Det er en rigtig sjov oplevelse, også for voksne. Vi følte næsten vi var i Africa ect., men det var selvfølgelig også meget varmt den dag vi var afsted.. :hmm:

Forestil dig, at en Giraf-unge går forbi bilen og lige slikker lidt på Jeres forlygte mens en zebra står og græsser lige ved bagdøren næsten.. :lun:

 

Så hvis din mor har lyst, kan hun jo evt. tage en anden med, og så kan de gå rundt med dig eller alene. Man kan jo fx aftale, at mødes til frokost/picnic et sted i parken! :5up:

 

Der er jo sikkert også folk herinde, der er på din mors alder, men ved jo så ikke om de kommer.. :mrgreen:

 

Jeg er ikke i tvivl om at det er sjovt og dejligt, i Givskud zoo :-)

Det handler måske også om, at i allesammen er ældre ned mig, og så kan det måske godt være lidt skræmmende at gå rundt i en zoologisk have, et fremmed sted :oops:

 

Jeg havde også tænkt at jeg måske kunne mødes med jer derinde, så hundene lige kunne snakke sammen, og så beslutte mig for om jeg ville følges lidt med jer. Men jeg tror altså ikke at det bliver, for jeg ender bare med, ikke at sige et ord.

 

Desuden har jeg slet ikke tjekket, om jeg kan den dag :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke i tvivl om at det er sjovt og dejligt, i Givskud zoo :-)

Det handler måske også om, at i allesammen er ældre ned mig, og så kan det måske godt være lidt skræmmende at gå rundt i en zoologisk have, et fremmed sted :oops:

 

Jeg havde også tænkt at jeg måske kunne mødes med jer derinde, så hundene lige kunne snakke sammen, og så beslutte mig for om jeg ville følges lidt med jer. Men jeg tror altså ikke at det bliver, for jeg ender bare med, ikke at sige et ord.

 

Desuden har jeg slet ikke tjekket, om jeg kan den dag :rolleyes:

 

Kender det godt, er selv ikke så god til, at komme alene ind i en "gruppe" - også lidt derfor kæresten bliver slæbt med! :pift:

Synes også det hjælper på snakken, når man har en hund med, de er altid gode samtaleemner og er ikke bange for at "sige" eller gøre noget sjovt! :5up:

 

Men hvis du har lyst, så synes jeg du skal komme - har du ikke en veninde at tage med?

 

- jeg lover, at jeg i hvert fald ikke er farlig, alt efter hvem man spørger! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender det godt, er selv ikke så god til, at komme alene ind i en "gruppe" - også lidt derfor kæresten bliver slæbt med! :pift:

Synes også det hjælper på snakken, når man har en hund med, de er altid gode samtaleemner og er ikke bange for at "sige" eller gøre noget sjovt! :5up:

 

Men hvis du har lyst, så synes jeg du skal komme - har du ikke en veninde at tage med?

 

- jeg lover, at jeg i hvert fald ikke er farlig, alt efter hvem man spørger! :lol:

 

Jeg kender desværre ikke rigtig nogle på min egen alder, som jeg kan tage med til det :???:

 

 

Men jeg er nu også sikker på, at de fleste herinde, ikke er så farlige :mrgreen:

Så længe man bare putter dem bag tremmer ved fuldmåne

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...