Hop til indhold

Hegn


Gæst Snp1981
 Share

Recommended Posts

Gæst Snp1981

Jeg skal have indhegnet et fliseparti på terressen, så den kommende hvalp ikke stikker af, det skat være omkring 50/60cm højt (net-hegn eller hvad sådan noget hedder), hvor køber jeg sådan noget henne??

Link til indlæg
Del på andre sites

Så jeg skal bare sige at jeg skal have sådan nåwet hegn nåwet så ved de hvad jeg mener:blink:

 

Hva´ fan´ mine forældre var i Paris og ind på posthuset kom en mand, der på bredt jydsk proklamerede: A ska ha nowne frimærker. Og det fik han så, så why not ?!? :mrgreen:

 

På den anden side set kunne du også bare spørge efter trådhegn eller tjekke linket i indlæget herover :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

jem og fix ha gode priser,, der købte vi vores, men hvilken hund er det? 60 cm er ikke meget :hmm:

 

Næææ, men er det ikke et eller andet sted lidt proforma vi hegner haven ind ? Både din og min kan vel gå over 1½-2 meter, hvis de ville og så høje hegn har vi vel ikke ? Vi har 90 cm og en selvdød ligusterhæk og så satser vi på, at dyret fornemmer at det er hertil og ikke længere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Snp1981
jem og fix ha gode priser,, der købte vi vores, men hvilken hund er det? 60 cm er ikke meget :hmm:

Naboens skotte er ihvertfald ikke sprunget over endnu , håber også bare det signalere til hunden, som en anden debattør skriver :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Næææ, men er det ikke et eller andet sted lidt proforma vi hegner haven ind ? Både din og min kan vel gå over 1½-2 meter, hvis de ville og så høje hegn har vi vel ikke ? Vi har 90 cm og en selvdød ligusterhæk og så satser vi på, at dyret fornemmer at det er hertil og ikke længere.

nu har jeg hentet kræet nogle gange inde hos naboen, endda ind i deres hus, hvor han bare var gået oppe 1 .sal :hmm: og sidste gang jeg hentede ham fik han nogle på snuden af en schæfer fordi han ville lege....

Så nej, han fatter ikke "hertil og ikke længere" :mrgreen:

har kun 1.40 dog, og så en hæk på 2 meter og så har naboen igen et på 1.40 ..just in case...

Link til indlæg
Del på andre sites

nu har jeg hentet kræet nogle gange inde hos naboen, endda ind i deres hus, hvor han bare var gået oppe 1 .sal :hmm: og sidste gang jeg hentede ham fik han nogle på snuden af en schæfer fordi han ville lege....

Så nej, han fatter ikke "hertil og ikke længere" :mrgreen:

har kun 1.40 dog, og så en hæk på 2 meter og så har naboen igen et på 1.40 ..just in case...

 

Hold da op ! Så VIL han da ud den lille Basse-mand. Vi har endnu ikke oplevet nogle flugtforsøg, men det kan jo så bare været heldet, der har tilsmilet os so far !

Link til indlæg
Del på andre sites

Naboens skotte er ihvertfald ikke sprunget over endnu , håber også bare det signalere til hunden, som en anden debattør skriver :-D

 

Om ikke andet så kan du da gøre en indsats for, at bæstet ikke skal få den ide, at græsset er grønnere inde hos naboen. Om det så virker kan du altid komme tilbage og betro os. Som du kan se af vores snik-snak i din tråd, så er det lidt op og ned med, hvad de søde (?) dyr udsætter deres mennesker for :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...