Hop til indhold

Hedder det virkelig...


Zaz-zaz
 Share

Recommended Posts

en ekvipage...altså en hund og dens fører ? Eller skal man gøre et eller andet eller gå til en eller anden speciel form for træning for at være en ekvipage ?

 

Der var en der linkede til Canis´ side og der blev der skrevet om ekvipager...og jeg som troede, at det var noget med heste :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ekvipage er vel bare et par, uanset om det så er hund og føre eller hest og rytter eller what ever :hmm:

 

Flica og jeg har da været 'Årets Ekvipage' to gange i vores træningsklub og Chivas og jeg har også været 'Årets Ekvipage' en gang samme sted, det eneste vi har gjort for at opnå denne fornemme title er at være de mest aktive i løbet af året, altså har deltaget i flest prøve, konkurrencer og andre aktiviteter -og fået bonus point når det vi har deltaget i er gået godt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ekvipage er vel bare et par, uanset om det så er hund og føre eller hest og rytter eller what ever :hmm:

 

Flica og jeg har da været 'Årets Ekvipage' to gange i vores træningsklub og Chivas og jeg har også været 'Årets Ekvipage' en gang samme sted, det eneste vi har gjort for at opnå denne fornemme title er at være de mest aktive i løbet af året, altså har deltaget i flest prøve, konkurrencer og andre aktiviteter -og fået bonus point når det vi har deltaget i er gået godt :blink:

 

Ok og tak for svar. Jeg ved ikke lige, hvorfor jeg troede, at en ekvipage kun var noget med heste. Og "Årets Ekvipage"...det lyder i hvert fald flot :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok og tak for svar. Jeg ved ikke lige, hvorfor jeg troede, at en ekvipage kun var noget med heste. Og "Årets Ekvipage"...det lyder i hvert fald flot :-D

 

Jeg ved det altså ikke 100% men jeg tror da at det er sådan det er :mrgreen: Man høre det nok bare mest i forbindelse med heste... :-D

 

Tak tak :-D Ja det lyder vældig fancy -nok også lidt mere fancy end det egentlig er :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...